Whatsapp durumlarımı özellikle mi görmezden geliyor, bana kasıtlı mı yapıyor sizce?

Guncelde iletişim yok görsün diye baksın diye hep durum koyuyorum önceden çok sık bakmasa da durumlara gene de bakardı şimdi ise kendi durum koyduğu halde bakmıyor çok sinirim bozuluyor ve sizce bunu bana kasıtlı mi yapıyor? Dünde gözüme sokar gibi iş yerini ve çalışırken bilakis video çekip koymuş canım mi ya sizce sebebi ne olabilir? Bi baktım hemen durum koyduğu videoyu sildi bi kaç gün oncede emoji atmisti ben de görüldü attım bu ne istiyor böyle bi amacı var de mi

Whatsapp durumlarımı özellikle mi görmezden geliyor, bana kasıtlı mı yapıyor sizce?
Cevapla