Mesela çok yakın bir arkadaşım, ama hemen dönemiyorum mesajlardan dolayi alta kayıyorlar ve artık çoğuna bakmıyorum bile , şu an instagramda 21 whatsappta 54 farkli kisi/gruptan bildirim var ve bu durum canımı sıkmaya başladı. Arkadaşlarım da artık alıştı gibi duruma ama hoş bir durum değil :( devamlı insanlara dönesim de gelmiyor kendimi boğuluyor gibi hissediyorum. İçinde bulunduğum gruplar da belli başlı ders arkadaş akraba grupları zaten. Öyle her grupta da yokum.
Ne yapmam gerek aynı sorunu yaşayan var mı ciddi çözüm aramak istiyorum şu an? Bir ara sırf cevrimici gozukmeyim cevap vermek zorunda kalıyorum bana o an yazanlar olduğunda diye apk WhatsApp kullandım durum o derece vahim.
Ne yapmam gerek aynı sorunu yaşayan var mı ciddi çözüm aramak istiyorum şu an? Bir ara sırf cevrimici gozukmeyim cevap vermek zorunda kalıyorum bana o an yazanlar olduğunda diye apk WhatsApp kullandım durum o derece vahim.
Güncellemeler
+1 yıl
Çözüm önerisiii
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer