Sosyal medyada tanıştığınız biriyle yüz yüze görüşmeye nasıl karar verirsiniz? Güven sınırınız nedir?

Son zamanlarda sosyal medya üzerinden tanışıp görüşen ve sonrasında mağdur olan çok sayıda insanın hikayesi gündeme geliyor. Kimi dolandırılıyor, kimi duygusal olarak sömürülüyor, kimi ise fiziksel zarar görebiliyor.

Bu yüzden merak ediyorum; siz biriyle sosyal medyada tanışınca ona güvenip yüz yüze görüşmeye nasıl karar veriyorsunuz?

Sizi ne ikna eder? Ne zaman "tamam, buluşabilirim" dersiniz?

Ya da hiç böyle biriyle tanıştınız mı? Yaşadığınız iyi ya da kötü bir deneyimi paylaşır mısınız?

Sosyal medyada tanıştığınız biriyle yüz yüze görüşmeye nasıl karar verirsiniz? Güven sınırınız nedir?
Cevapla