Güncellemeler
+1 yıl
Ben arkadaşın tekiyle 6 sene önce facebook’tan tanışıp sevgili olmuş, buluşmaya giderken de avucumun içinde anahtarı sıkarak gitmiştim 😅 Şuanda olsa herhalde çantama sopa sokarak gitmem gerekir😂
İnstagram, facebook, twitter vb. sosyal medya hesaplarında tanışıp arkadaş olduğunuz, flörtleştiğiniz biriyle buluşmaya gittiniz mi/ gider miydiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Hayır maalesef çünkü hiç ilk buluşmam olmadı yani arkadaş olarak da buluşmadım ama arkadaşım ise güvenirdim. sevgili olarak da zaman lazım
Bu konuda çok iyi diyalog kurduğum bir kız tarafından reddedildim.
Sosyal medya'dan tanıştıklarıyla görüşmezmiş.
ikimizde aynı ildeyiz ve ben onu bir yerde görüp instadan eklemiştim. Öyle diyalog oluşmuştu. Yani geçtiğimiz yerlerde benzer...
Zeka özürlü bir durum olmuştu.
Baya bi konusmam lazim ki gideyim öyle kolay olmaz burada arkadaslik edindiyim üyeler vardi direk bulusmak isteyenler ya Abi tanimiyom etmiyom Görüntülü konusmak istedigim kisiler vardi ama Arkadas olarak yani Yok abi Yoook istemez Ksden biriyle
Tabiki de gitme. Böbreklerimden olmaya hiç niyetim yok
Bu iyiydi 😂
😂
Yeni tanıştığım birisiyle gün içinde oturup bir seyler içebilirim. Ki yapmışlığım vardır. Bence normal olan budur. Dışarıda gördüğüm bir insanla tanımakla aynı durum bence.
Eğer tanışır tanışmaz şüphe duyarsam görüşmem.
Güvenimi kazanacak kadar uzun süre konuştuysam, seviyorsam vs...
Benim bildiğim ve kendimi güvende hissedeceğim bir kafede kahve içebilirim. Ama yine de tetikte olurum.
Çooook!!
Çok farklı insanlarla tanıştım, çok acayip kafalar gördüm; ışıl ışıl. :D
Çok güzel insanlar da oldu, iyi ki de tanımışım.
Ama hiçbirini kötü anmam.
Pardon :D Kötü andığım biri var, cidden o da işte böyle kıyıdan köşeden akla geliyor.
Beni kandıramaz o yüzden giderim. Hayır kandırsa da giderim gezmiş olurum ne farkeder kjhdfkljsadgfsa
Güven oluştuktan sonra tabi ki olabilir. Hiç buluştum mu? Hayır 😂😂
Gittim, iyiydi. Ama fikirler pek uyuşmadığı anlaşıldı genelde. O yüzden devam etmedi
Hiç gitmedim ve de gitmem. Çok cesaretli olmamak lazım.
bir çok kez gittim... ama bir süre tanımaya çalışır belli bir güven olduktan sonra buluştum
güven veriyorsa gidilir elbet, güven en önemli kriter bu konuda :)
Bir kere yaptım kulağıma küpe kcma sopa oldu bir daha tövbe ettim. Ucuz kurtuldum.
ben Instagram'dan tanıştım 3. yılımıza giricez yakında 🙃
Gidilir niye gidilmesin, sonuçta ya cafe olur ya da ne bileyim ormana çağırmaz kimse herhalde:)
Tabii giderim sonuçta tanisyoruz konusuyoruz yani az çok ne olduğunu anlıyoruz bence
İki kişi var onlarla ölüme bile giderim (hiç yüz yüze tanışmadık bile)
evet bir çok defa gittim.. giderim de.. bir farkı yok herhangibir yerde biriyle tanışmaktan bence..
Güven veren biriyse...
Yine de gitmem😅😂😂😂
Bir an gider gibi oldun sonra vazgeçtin 😅😅
Erkek ve güven kelimesi aynı cümlede bile yer almıyor ne yapiyim😅😅😂😂😂
Şu anda insanlara güvenmek çok zor özellike kadınsan çok daha zor açıkçası sanaldan tanıştığım birisiyle hemen buluşmam uzun bir süre netten görüşürüm videolu konuşurum eğer karşılıklı güven hissedilirse ondan sonra buluşurum
2 sene önce bu siteden birisi ile tanıştım. İkimiz de evliyiz. Uzun süre konuştuk sonra buluşalım dedik. Yakındık birbirimize ve buluştuk
Evliyken neden baskalari ile bulusuyorsunuz. Srfszlk degil mi
@Moonlover112233 durum biraz farklıydı. Tanışma sebebimiz farklı. Sonra muhabbet ettikçe ee biz niye yüz yüze görüşmüyoruz dedi. Öylece görüştük
10 seneye yakın süredir çok sevdiğim bir arkadaşım var. Buluşmayı çok kez denedik her seferinde bir aksilik çıktı ama onun dışında no.
Çok kez buluştum, hiçbir risk ile karşılaşmadım.
Gittim ve sorun olmadı, Halada görüşüyoruz. Her yönüyle normal.
Birkaç kez evet. Teknoloji çağındayız yani biraz dikkatli olunursa çok şanssız olunmadığı takdirde bir sorun olmaz buluşulur.
Güvenirsem buluşurum
İki günde guvenilmez
Kalabalık bir ortamda buluşmak lazım..
sosyal medyadan kimseyle buluşmadım
Yeterince tanıdıysam ve güveniyorsam giderim.
Eskiden çok gitmişliğim oldu ama artık gitmem
Tabiki gitmen bunun için zaman gerekiyor
Tedbirli olurum ama giderim
Güvenirsem giderim
Kendime yeterince ğüveniyorum !!
Fb dışı hayır zaten onun harici güven önermiyorum
FB olsa gidersin yani?
@Brky999 Anlaşabildikten sonra
Peki var mı?
@Brky999 Çevreden
Tüh şansım yokmuş ☹️
Eğer yoksa ben hazırım 💯
Çevremdeyse belki
Güvendiğim de giderim
Uzun süreliyse neden olmasın
Yemek yedirecekse giderim.
Bir kez oldu fena geçmedi arkadas kaldık
Nasıl gidiyorlar anlamıyorum ki
Olacak inşallah gün sayma sürecindeyim 🤭
Hayir guvenemezdim
Şu devirde bence de güvenilmez😅
giderim
Yeteri kadar sohbet samimi ise giderim
Giderim
Güven önemli
Gitmem.
Gideriz
Giderim
Giderim
Bilemedim
Gitmem
Gittim geldi
Evet
Hayır buluşmadım
Oldu bi kere
Gitmem