Linux'a geçmeyi planlıyorum. Sizler hangi işletim sistemini kullanıyorsunuz? Muhtemelen Macos veya Windows ön planda olacak. Haydi gelsin bakalım yanıtlar.

Linux'a geçmeyi planlıyorum. Sizler hangi işletim sistemini kullanıyorsunuz? Muhtemelen Macos veya Windows ön planda olacak. Haydi gelsin bakalım yanıtlar.

Manjaro kullanıyorum, KDE Plasma masaüstü yöneticili şekilde (desktop environment olarak Gnome da tercih edilebilir, ya da XFCE veyahut Cinnamon, LXDE ve LXQT daha hafif ama görsel açıdan daha zayıf kalır, yine de cihaza göre değişebilir)
arayüzü windows'a benziyor. ben ubuntu, fedora ve mint arasında kaldım, bakalım nasıl olacak
Anduin OS incele derim, Windows 11 çakması yapmışlar
Debian dağıtımları öneririm ilk etapta, daha çok destek ve paket imkanı sunuyorlar, uğraştırmazlar. Ben yıllardır debian dağıtımlarını kullandım, denedim de ancak Arch tabanlılara geçiş yaptım
Evde linux ve altında Windows kullanıyorum. Şirket bilgisayarında kali ve Windows. parrot kullanım olarak daha kolay gelebilir, soft bir kullanımı var. Ekosistem için Apple en stabili
parrot'u ben de kullandım bir süre. ama çok uzun süre kullandığımı söyleyemem : )
MacOS can maalesef ancak yoksa masaüstü için Fedora iyidir. Oyun ise mecbur Windows.
Birden fazla kişi fedora önerdi, neden, açıklar mısın detaylı
Fedora arkasında Red Hat ve ciddi bir topluluk var. Yıllardır kabul görmüş stabil ve güvenilir bir Linux dağıtımı.
Zart OS veya Zurt OS kullanmak yerine verim alabileceğim bir çözüm olur genellikle.
Fedora denerim yüksek ihtimalle. Bilgi için teşekkürler
Bilgisayarım yok
En iyisi 😅
Lazım olmuyor 🤣
Cevap
11Cevap
Manjaro
Debian
Mint
Ubuntu
Elemetary
Kde neon
Kubuntu
Android os
Ms windovs 10
Aynı pc de çoklu sistem. Tamamı yüklü
Bence gereksiz ama tercih meselesi elbette
Neden gereksiz?
Bir veya iki işletim sistemi normaldir. Çok fazla olması gereksiz bence
Konuya hakim olmadığın için böyle diyosunuz.
Windows, MacOs ikisini de kullanıyorum. Alaylı mısın?
Evet, alaylı olduğum için çok fazla kullanma opsiyonu buldum zaten. Macbook kullanmadığım için Macos alternatifi hackintosh kullanacaktım sonra gerek görmedim
Çok uzak değilim Linuxa 😅 backtrack, parrot, kali vb de çok kullandım.
İşin içinde çok değilim ama birazcık seviyorum işletim sistemi değişikliği işlemlerini. Teşekkür ederim
Laptop da Windows
Tablette MacOs
Telefonda iOS
Güzelmiş
Linuxa alışana kadar...
Biraz sabretmen gerekir.
Daha önce çok fazla kullandım Linux
Win lakin linux uzun zaman oldu kullanmayali linux da iyidir.
Hangi Linux sürümü kuracak olurdun mesela
Windows yeterince kabız ediyor insani ama iki sene önce kali linux da kullandım
Kali Linux daha işlevsel bence
Ne yazık ki haklısın
Tekrardan arch tabanlı dağıtıma geçmeyi düşünüyorum ama AUR'a çok saldırı oluyor şu sıralar. Ortam bir durulsun hele.
Windows ve linux kullandım
hangi linux sürümü ki
güzel tercihler yapmışsın
Windows 11 kullaniyorum
Guncellik iyidir iyi
👌🏻
İnteldi ama freedos daha mâlum ya da amd
Mâkul*
Evet, daha makul. İşletim sistemini kendin mi yükledin
Hayır aldığımda inteldi
Windows 10 bende aynısı kulanıyorum
Güzel gayet
Windows işletim sistemini Kullanıyorum
En iyisini yapmışsın
Windows 11 kullanıyorum
güncel olmak iyidir, iyi
Macintosh muydu neydi 😂
doğru doğru :D
Çok kapanıyor ama, çok memnun değilim kullanıyor olmaktan
ben macbook kullandığım dönemde çok sorun yaşamamıştım. bataryası ölü konuma mı geldi yoksa?
Çok yeni değiştirdim sanmıyorum o yüzden, götürdüm servise sorun yok dediler. Eski bilgisayarımda bu kadar sık yaşamıyordum ama.
özel mesajlarının kapalı olması çok kötü. cihazının modelini ve işlemcisini yazar mısın, merak ettim
MacBook Pro kullanıyorum M4 çipli
Sorun olmaması lazım aslında, yeni nesil çip. M4 kullanan ve sorun yaşayan ilk denk geldiğim kullanıcı olabilirsin 😅
Bence benimkinde sorun, o yüzden götürdüm zaten servise de
umarım çözümlenir sorun kalıcı olarak
Telefonum da çok ısınıyor mesela, onu da götürdüm. Ona da her seferinde sorun yok dediler
çok şaşırtıcı bir görüş oldu, çünkü çok sık sorun yaşanmaz normalde
Kronik sorun sanıyorum ısınma, birkaç kişiden daha duydum, bir de ilk başta daha çok ısınıyordu şu an o kadar değil. Ama ısınıyor yani.
cihazın ısınması performansa etki etmiyorsa o kadar da önemli olmamalı. umarım bütün sorunlar kalıcı olarak çözümlenir
Rahatsız ediyor yine de, şarja taktığım zaman şarj etmiyor bazen cihaz ısısı yüksek olduğu için vs.
Umarım 😅
Servisteki arkadaş bana keşke M4 pro çipli alsaydınız dedi çözüm olarak 😅
sunduğu öneri de çok saçmaymış :D
Windows 10 kullanıyorum
Windows 10
Değiştirmeyi düşünüyorum ben de
Windows 11
güncel olması güzel
Windows 10
ben de aynı. ama değiştirmek istiyorum,
Ben anlamıyorum bu soruyu evdekilere sordum onlar cevap verdi nsns
hahaha çok iyi, ben de hiç anlamam hiiiççç
Debian
Cok kişi önerdi, sen ne diyorsun bu konuda
Windows 11
Windows 10.
En son sürüm neyse
Android sistemi
bilgisayarda mı?
Windows 10 pro
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?