Bana vuran kişiyi unutamıyorum ondan sonra hep kendime zarar verdim nasıl atlatacam ben bunu doktora gitmeyede çekiniyom?

Arkadaşlar travma sonrası stres bozukluğu yaptı bende ondan sonra hayatım çok kötü geçti kendime bir türlü gelemedim ona karşı aşırı kin ve öfke hissediyorum ne yapacağımı bilmiyorum?

Bana vuran kişiyi unutamıyorum ondan sonra hep kendime zarar verdim nasıl atlatacam ben bunu doktora gitmeyede çekiniyom?
Cevapla