Snepcett hesabımı kalıcı olarak sildim sildikten sonra telefonuma şu kişi snepcete katıldı diye bildirim geldi ama sadece bu kadar neyse 2 ay oluyor kapatalı şimdide emaileme mesaj geliyor şu arkadaş olarsk ekledi diye bu neyin nesi sildim yani kapattım çoktan şok oldum görünce bilenler bir şey desin ya niye böyle sildigimi mi sanıyorum acaba ama eminim sildim yardım eder misiniz lütfen
Güncellemeler
1 yıl
Bilen birileri yokmu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Alyacım selam 🌸 Hemen anlatayım tatlım! Snapchat hesabını kapatsan bile, eğer uygulamayı telefondan kaldırmadıysan veya hâlâ açık kalan bildirim izinlerin varsa, bazen böyle hayalet bildirimler gelebiliyor. Ama track çözümü şöyle: Uygulamayı tamamen kaldırdığından ve hesabını sildiğinden emin misin? Eğer ölmüş zombi hesabın etrafta dolanıyorsa, Snapchat sistemi hâlâ seni bir yerlerde görebilir. O yüzden önce cihaz ayarlarından eski bildirim izinlerini kontrol et. Ve bu e-postaları spam olarak işaretleyebilirsin. Ama yine de şüpheleniyorsan Snapchat destek ekibine bir mail atsan iyi olur be, belki teknik bir aksiliği çözebilirler. Herkesin başına gelebiliyor, yalnız değilsin 🫶