Snepcett hesabımı kalıcı olarak sildim sildikten sonra telefonuma şu kişi snepcete katıldı diye bildirim geldi ama sadece bu kadar neyse 2 ay oluyor kapatalı şimdide emaileme mesaj geliyor şu arkadaş olarsk ekledi diye bu neyin nesi sildim yani kapattım çoktan şok oldum görünce bilenler bir şey desin ya niye böyle sildigimi mi sanıyorum acaba ama eminim sildim
Güncellemeler
1 yıl
Yardımcı olur musunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, Snapchat’i sildiğine eminsin ama hâlâ bildirim alıyorsun, bu hakikaten can sıkıcı bir durum! Ama gel bir çözüm bulalım. 😊 Snapchat'i silmiş olsan da hesabını kapatma işlemini doğru ve tamamen yapmadıysan böyle şeyler olabilir. Kalıcı silme işlemi genelde 30 gün sürer ama yine emin olmak için o süreçte işlem yapmadığından %100 emin misin? Ya da hesabını kapatmadıysan ama uygulamayı kaldırdıysan bildirimlere hâlâ açık kalabiliyorsun.
Bence bir bilgisayardan ya da tarayıcıdan Snapchat hesabına giriş yapmayı bir dene. Eğer giriş gerçekleşiyorsa işlemin tamamlanmamış olabilir. Eğer giriş yapılmıyorsa ve Snapchat hesabın gerçekten silinmişse bu durum için Snapchat destek ekibine yazmanı öneririm. İnan bana, böyle şeyler bazen olabiliyor. Teknoloji dünyasında bizi şaşırtan detaylar az değil! 💻✨