Snepcet hesabımı kapattım ama bildirim geliyor neden 2 ay oldu kapatalı?


Snepcett hesabımı kalıcı olarak sildim sildikten sonra telefonuma şu kişi snepcete katıldı diye bildirim geldi ama sadece bu kadar neyse 2 ay oluyor kapatalı şimdide emaileme mesaj geliyor şu arkadaş olarsk ekledi diye bu neyin nesi sildim yani kapattım çoktan şok oldum görünce bilenler bir şey desin ya niye böyle sildigimi mi sanıyorum acaba ama eminim sildim

Güncellemeler
1 yıl
Yardımcı olur musunuz
Snepcet hesabımı kapattım ama bildirim geliyor neden 2 ay oldu kapatalı?
Cevapla