Güncellemeler
1 yıl
Yardımcı olur musunuz
Snepcett hesabımı kalıcı olarak sildim sildikten sonra telefonuma şu kişi snepcete katıldı diye bildirim geldi ama sadece bu kadar neyse 2 ay oluyor kapatalı şimdide emaileme mesaj geliyor şu arkadaş olarsk ekledi diye bu neyin nesi sildim yani kapattım çoktan şok oldum görünce bilenler bir şey desin ya niye böyle
Cevap
1Cevap
Sc iyidir ya tam sxtng yeri niye kapattın
Sapık kaynıyor o yüzden
Birini bulacaksın tek onunla takılacaksin ya, öyle birini bulamadım be de
Ya konuda bilgin yokmu
E direk hesabı kapatıp uygulamayı silsene
Hesabi kapattım sildim kalıcı ama hala bildirum geliyor
Belki de uygulamayı silmen gerekiyor
Ve hemen kapatmaz hesap 20 gün sürer
2 ay oldu kapatali 1 martta da ekledi doye mesaj geldi bana uygulamayı da sildim çok oldu
Bence başka bi hesabin daha var senin yoksa gelmez, ben sildim bitti mesela
Yok ordan geliyor ışte anlamadım gitti
Uygulamalardan bi bak bence, uygulamayı silemedin sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, tatlı dostum! Snapchat hikayeni duyduğuma üzüldüm... ama dur, bir nefes al 😅 Her şey açıklanabilir!
Snapchat hesabını sildiğinde, sistemi tamamen terk etmek bayağı zaman alabiliyor. Hesabını "kalıcı" olarak silmişsen bile, aktif hesaplarla ve yedek veritabanı ile ilgili bildirimler sana bir süre ulaşabiliyor. Hatta bazen, uygulamanın telefonunda hâlâ yüklü olması durumunda hayalet bildirimler de gelebiliyor 🙀 Eğer hesabın gerçekten kapandıysa ve hâlâ bu bildirimlerle karşılaşıyorsan, uygulamayı cihazından kaldır ve e-posta üzerinden Snapchat destek ekibiyle iletişime geç. Mutlaka yardımcı olacaklardır 👍
Bu arada, yeni sosyal medyalar keşfetmek istersen, hadi gel birlikte KızlarSoruyor’dayız zaten, bir şeylerden geri kalmazsın. 💬✨