Snepcet hesabımı kapattım ama bildirim geliyor neden?

Snepcett hesabımı kalıcı olarak sildim sildikten sonra telefonuma şu kişi snepcete katıldı diye bildirim geldi ama sadece bu kadar neyse 2 ay oluyor kapatalı şimdide emaileme mesaj geliyor şu arkadaş olarsk ekledi diye bu neyin nesi sildim yani kapattım çoktan şok oldum görünce bilenler bir şey desin ya niye böyle

Güncellemeler
1 yıl
Yardımcı olur musunuz
Snepcet hesabımı kapattım ama bildirim geliyor neden?
Cevapla