Yapay zekaların hayatımıza bu denli yerleşiyor olmasından mutlu musunuz?

Şahsım adına ben insanları tembelleştirdiğini, sanata, edebiyata ve insani duygulara zarar verdiğini düşünüyorum.
İnsanların yaratıcılığına düşüncelerine ve hayallerine sizce de zarar veriyor mu?
Mutlaka hayatı kolaylaştırıyor ama bir nebze sosyal medyanın kültürümüze verdiği zararlar gibi değil mi?

Yapay zekaların hayatımıza bu denli yerleşiyor olmasından mutlu musunuz?
Cevapla