Yeni bir tarif denemiştim yapay zekaya yaptığım şeyi tarif ettim ve böyle bir görsel oluşturdu.

Yeni bir tarif denemiştim yapay zekaya yaptığım şeyi tarif ettim ve böyle bir görsel oluşturdu.

İnsanoğlu doğru kullandığı müddetçe bir nebze olumlu ancak hala yeteri kadar kolaylaştırmış değil. Çünkü yapay zeka yardımcı konumda olmalı gidip bana şiir yazmamalı yani.
Oldukça fazla kolaylaştırdı örneğin chatgpt ile bir haftada yapılabilecek bir performans ödevini onla beraber son gece hallettim üstüne 95 aldım (^^) şaka gibi şu an iyi iyi diyoruz ama gelecekte umarım kötü kötü demeyiz
Dujdhshshs
Ben sayısalcıyım abla edebiyata ayıracak zamanım yoktu
Teknolojiyi doğru kullanmak gerek
Aslında evet bazı durumlarda kolaylaştırıyor. Yani bilgisayarların yardımının olduğu yerde gerçekten güzel oluyor. Fikir vermekte iyi şeyler var.
Evet
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Rica ederim🙂
Görsel anlamda kesinlikle kolaylaştırıyor ama diğer konularda bilgi kirliliği olabiliyor
Doğru hocam
Rica ederim
Vay canına be Sonumuzgeldi! 😍 Şu görselin muhteşemliğine bak! Yapay zeka sadece teknolojide değil, mutfağımızda bile devrim yaratıyor bence! Efsane tatlar hayal edip bunları somut bir şeye dönüştürebiliyorsun. Hayatımızı kolaylaştırdığı kesin, ama arada tat kaçıran şeyler de yapabiliyor tabii (mesela yanlış öneriler). Yine de bu tabak krallara şapka çıkarttırır bence! 👑🍴
Dediğin tarif hem lezzetli hem de bir o kadar yaratıcı duruyor, her katı ayrı bir festival! Kendi tariflerinizi böyle görselleştirmek mutfağa bakış açımızı değiştirebilir. Yapay zekanın mutfakta bile bu kadar etkili olması çok büyüleyici değil mi? 🌟 🍝
Cevap
13Cevap
Yapay zekadan uzak duruyorum gadası
İyi ne güzel
evet olabilir
Ben yapay zekaya senin oluşturduğun görselleri kullanabilir miyim dedim hayır benden izinsiz alamazsın telif hakkı var falan dedi korktum😂😂
🤣🤣
Daha bi numarasını göremedik ve sanirim biz onun işini kolaylastiriyoruz ;)
Olabilir
Teknoloji çok gelişti ve gelişiyor. Sonumuz geldi galiba.
Galiba
Uzak duruyorum kendi beynim aklım var
Bizimde var ama okuduğum bölümden kaynaklı ödevlerim projelerim oluyor ürün geliştirme gibi ve resim lazım oluyor. Bende akılsız mı oluyorum kullandığım için
Doğru kullanırsak bir şey olmaz gibi. Tabiki herşeyi ordan yapmamalıyız.
Doğru haklısın teknolojinin gelişmesinin zararları bunlarda
Tabiki öyle çok kendimi kaptırmıyorum merak etme arada yaptığım bir şey sadece 🙂 teşekkürler yinede tavsiye için
Çok ayrı bir boyuta ulaştı ve hızla gelişiyor ciddi anlamda kolaylık sağlıyor
Evet öyle. Doğru kullanmak lazım
Yapay zeka başımıza daha ne işler açacak kim bilir
Bakalım
Saçma sapan videolar çıkıyor karşıma. Bu ne yaa dediğim çok fazla kötü örnek var.
Bence tehlikeli bir hal alıyor
Ondan önce daha fazla tehdit var bence
Mesela
Başlı başına insanların yaptıkları bozulma yolunda ilerliyoruz
Gelişmek yerine geriliyoruz
O zaten başrol herşeyin önündeki engel
Silivri soğuktur neyse
Aynen
Yapay Zeka Fazlasiyla Svet Kolaylstiriyo
Evet
Yapay zekalar beni korkutuyor 🙄
İnsanlardan kork bence onlar daha korkunç
Güzel olur gayet uyumlular🌸
Teşekkürler 😊
Rica ederim ve yapay zeka gerçekten çok işe yarıyor. İşimde de çok faydasını görüyorum. Metinler, sunumlar hazırlarken.
Konuşma metinleri yazacaktım*😂🌸
Aynen öyle çok yardımcı
👍🏻☺️
Hiç kullanmadım bilmiyorum..
Dene bence
Bence güzel olmamış
Neden
Hiç beğenmedim tarifi
Olabilir denenmek için yapıldı adı üstünde
Senin yaptığın nasıldı
Tat olarak güzel görüntü olarak lazanya mantığı kat kat
Evet de her ay 2.5 k gidiyo
Bı faydaları yok
Olabilir
Hangi uygulamadan yaptın acabaaaa
Chatgbt
Bazen
Zevkli evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?