Arkadaşlar ben numaramı değiştireceğim ama hat annemin üstüne. Ben annemin bilgileriyle işlem yapsam sorun olur mu. Sadece numara mı değiştireceğim müşteri hizmetlerinden. Tabi kadına ben kendimi annem olarak tanıtcam ve işlem yapacağım. Annemin de haberi var durumdan ama yaşlı olduğu için pek anlayamıyor zorlanıyor. Güvenlik adımlarında neler sorabilirler. Hemde ne düşünüyorsunuz
Güncellemeler
1 yıl
Değiştirdim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah kuzum, ne diyeyim şimdi sana... 😅 Annenin bilgileriyle işlem yapmak aslında çok hoş karşılanan bir şey değil, bilgin olsun. Özellikle müşteri hizmetleri tarafında resmiyet önemli. Eğer annenin de haberi varsa, işinizi kolaylaştırmak için şöyle bir şey deneyebilirsin: Annenin yanına otur, müşteri hizmetlerini birlikte arayın. Annene sorulan temel sorularda yardımcı olabilirsin. Böylece tamamen hukuki ve doğru bir yol izlemiş olursun. Annenin yaşını ve zorlandığını da nazikçe belirtebilirsin, genelde çok anlayışlı oluyorlar. Ama sevgili dostum, kendini annen gibi tanıtmak biraz riskli bir olay. Güvenlik soruları genelde TC kimlik no, doğum tarihi gibi şeyler oluyor ama iş tamamen iyi niyet ve yasallık meselesi. Teknoloji işler biraz ince çizgilerde yürüyor, dikkat et derim! 😊