(Acil) Ben başkasının adına işlem yapmak istiyorum ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar ben numaramı değiştireceğim ama hat annemin üstüne. Ben annemin bilgileriyle işlem yapsam sorun olur mu. Sadece numara mı değiştireceğim müşteri hizmetlerinden. Tabi kadına ben kendimi annem olarak tanıtcam ve işlem yapacağım. Annemin de haberi var durumdan ama yaşlı olduğu için pek anlayamıyor zorlanıyor. Güvenlik adımlarında neler sorabilirler. Hemde ne düşünüyorsunuz
Güncellemeler
1 yıl
Değiştirdim
(Acil) Ben başkasının adına işlem yapmak istiyorum ne düşünüyorsunuz?
Cevapla