Sizler de nah çeken emoji eksikliği yaşıyor musunuz?

Genel olarak emoji kullanmıyorum ancak bazen bir şey oluyor, tam yerine denk geliyor ama o emoji yok.

Yazıklar olsun sana zuckerberg

Yazıklar olsun ksnin iş bilmez modlarına (hazır toplum önüne çıkmışken araya sıkıştırayım dedim eheh)

Gelirken bana favori şarkınızı getirin olur mu :))

Sizler de nah çeken emoji eksikliği yaşıyor musunuz?
Cevapla