Bu veya diğer birçok sosyal medya sitesinde, rumuzunu İngilizce veya farklı yabancı dillerde yazanları görüyorum. Bazıları sadece bununla kalmıyor, mottolarını veya kapak yazılarını bile yabancı dilde yazıyor. Çoğunlukla da şahsa münhasır, yani kendi ile ilgili olmayan, bir yerden gelişigüzel kopya yazılar. Sonra paylaşımlarına, yazdıklarına, kurdukları düşük cümleleri okumaya başladığımızda, çoğunluğunun düşük eğitim seviyesine sahip, temel dilbilgisi kurallarını bile bilmeyen, bazen de eğitimi ne olursa olsun kendini farklı gösterme çabasındaki ezik insanlar olduğunu fark ediyorum.
Şahsi düşüncem, bu tiplerin çoğunlukla özgüveni düşük, eziklik hissi yaşayan, kimliğinden öz geçmişinden utanan, kendini olduğundan farklı göstermeye çalışan kişiler olduğunu düşünüyorum.
Hadi kısaltma veya sembolik ifadeleri anlıyorum ancak, Türkçe dili kullanan bir sitede, üyeler neden İngilizce veya yabancı bir dil ile rumuz veya açıklama paylaşırlar ki? Ben sizin ne derece cahil olduğunuzu, yazı tarzınızdan veya soru içeriklerinizden zaten anlıyorum ;) .
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer