Fenomenler hakkında ne düşünüyorsunuz ya da sosyal medya fenomenliği sizce nasıl? Sizce Bir meslek haline mi geldi? Fenomen olarak daha çok mu para kazanılıyor? Neden ve nasıl hemen hemen tüm youtuberlar burnunu yaptırıyor? Sizce fenomen olmak kolay mıdır?
Sosyal medya fenomenleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Fenomen olmak bazen kolay ve saçma bazen GERÇEKten yetenekle olan bir iş. Meslek hali boyutuna evet gelmiş olabilir fakat baktığımız zaman bu fenomen insanların uğraştığı çalıştığı işler var sadece biz bir yüzünü görüyoruz. Fenomenler yine kişiden kişiye değişen bir KARAKTERe sahip bazıları SAMİMİ, Reynmen gibi;J Bazıları da saçma şeyler peşinde...
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Haketmedikleri kadar para kazanıyorlar özellikle youtube
İnternet & Teknoloji konusunda 427 cevap paylaştı.
boş insanlar, insanları kullanıyolar. kimseye faydaları yok. kendi menfaati peşindeler. haramları çok. güzel sözler davranışlar ile kandırıyolar. benim twitterda takipçim çok ama fenomenlik peşinde değilim. hepimiz ölecez zaten. Allah sonumuzu hayır etsin.
İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
geçen miktiri B. K tan youtuber gördüm internette , avm de açılış yapıyo sponsor aracılığıyla , kamil 19 yaşında ya var ya yok , gösterilen ilgiyi b i gör dersin murat boz sahnede :D dedim vay a. kym :D :p
Bence fenomenler kimsenin düşüncesini onemsemedigin zaman çok güzel sonuçlar alindiginin en büyük örneklerindendir şu an bile yorum olarak ergenler akılsızlar gibi tabirler kullanıyor çoğu kişi onları tanıtmak için ama onlar özgürce istediğini yapıyorlar belki iletişimde oldukları kitle yaş olarak biraz düşük olabilir ama onlar bunu meslek haline getirdiği için bir sorun teşkil etmiyorum bence ki yaptıkları filmler bile tutuluyor bu kadar eleştiriye rağmen
Kısacası özgür oldukları için mutlular kimseyi takmadiklari için mutlular şöhreti yakalayan herkes eleştiri odağı olur zaten o zaman palyaçoları işten atalım kaç yaşında adamlar çocuk eğlendiriyor buna çocukluk değilde iş olarak bakmak lazım parasına bakar herkes sen kötü yorum yapınca veya ben veya herhangi birimiz emin olun umurlarında değil ve öylede olmalı...
İnternet & Teknoloji konusunda 1,8b cevap paylaştı.
gençliği yozlaştırmaktan başka bir şey değil , eğitimi gelişimi insanın düzeyine olumsuz bir şekilde zarar veriyor , öğrenme , araştırma ve kendini geliştirme açısından bir çok ergenlğe geçiş döneminde olan kişilerin dikkatini ve yönünü değiştiriyor... gelecek nesiller için üzücü bir durum
Son derece iticiler. Normal hayatta bir halta yaramayanlar gelip sanal ortamda ünlü olmaya çalışıyor. Abuk subuk alanlarda ünlü olmak istiyorlar. Amaç, hayatı istediğin gibi, güzel hedeflerine ulaşarak manevi huzuruna sahip olup yaşamak.
Talep olan herşeyin bir arzı vardır... sonuçta ciddi paralar kazanıyor... onaylarsın ya da onaylamazsın... ben hiç birini takip etmiyorum ilgi alanım değil
fenomen olmak için alçaldıkça alçalıyorlar. 2 beğeni fazla almak için yapmayacakları iğrençlik yok. bazıları müstesna. adam/kadın gerçekten sempatiktir kamerayı 1 saniyeliğine açıp kapaması bile yeter.
En İyi Cevaplar