Tayfun mesajımı görmüş sizce kötü mü yazmışım dalga geçmiş mıdır?

Öküz gibi çok özledim yazdım görmüş ama cevap vermemiş. Cevap vermemesi kötü ama mesaj kötü mü dalga geçmiş midir? O evli oğlu var ikinciye çocukları oldu mu bilmiyorum. Ama çok özledim ya.
Tayfun mesajımı görmüş sizce kötü mü yazmışım dalga geçmiş mıdır?
Cevapla