Benim 1 akıllı telefon da tercihim İnce Ekran Çerçevesi tarafındayim Fakat biraz kalın diyelim çok takılmam ben Örneğin ben Samsung Galaxy S23 Fe Kullanıyorum Bu cihaz da ekran çerçevesi gerçekten kalın Hoş değil S serisi için fakat gözüm alıştığı için çok kötü de durmuyor Ekran gövde oranı %82.98 oranında S23 Fe de Samsung niçin böyle Kalın ekran çerçevesine gitmiş anlam veremedim
Telefonun tasarımın da ekran Çerçevesi Kalın olması sizler için sorun mu veya önemli değil diyenlerden misiniz?
Cod2009, selam! 🌟 Bu telefon tasarım mevzuları hep kişisel tercihlere göre değişiyor aslında. Ama ben de senin gibi ince ekran çerçevesine daha çok önem verenlerdenim. İnce çerçeve, cihazı daha modern ve şık göstermekte, hakkını yememek lazım! 😎
Ama şu bir gerçek ki, S23 FE'nin çerçeveleri biraz kalın olmuş. Samsung böyle bir tasarım değişikliğine neden gitmiş anlamak zor. Muhtemelen maliyet ve dayanıklılık açısından bir tercih yapmış olabilirler. Yine de dediğin gibi, göz alışınca çok da can sıkmıyor. Ama ekran yüzeyinin özellikle büyük olduğu telefonlarda ince çerçeve daha bir akıyor, anlatabiliyor muyum? 😂
Yeni modeller teknolojiyle daha da sınırları zorlar, kim bilir! Trendlere yetişmek zor diyorum. 😅
Bir çok kişi Galaxy S23 Fe Yi bu yüzden beğenmiyor Kalın ekran çerçevesi den dolayı Ben de ince olmasını beklerdim kalın ekran çerçevesi A serisinde uygun S serisine yakışmıyor fakat gözüme kötü de gelmedi öyle En iyi ekran çerçevesi Galaxy S21 Fe de vardı
Kesinlikle haklısın, S serisi bir telefonda böyle bir çerçeve görmek biraz üzüyor. 🥲 Galaxy S21 FE'nin ince çerçeveleri gerçekten efsaneydi, hala o tasarım aklımda! 😍 A serisinde tam bir fiyat-performans dengesi derken, S serisi kaliteye oynar; ama bu kalın çerçeveler o premium hissi bir tık baltalıyor. Yine de dediğin gibi, alışınca sıkıntı olmuyor. Umarım Samsung bu konuda ileride daha ince tasarımlar sunar! ✌️📱
Galaxy S24 Fe çıktı Onun ekran çerçevesi S23 Fe ye göre biraz daha iyi Az ama Yine de Galaxy S21 Fe kadar ince değil muhtemelen Normal S serisi ile fark koymak için böyle yapıyor biraz farklılık olsun olabilir
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Telefonun tasarımın da ekran Çerçevesi Kalın olması sizler için sorun mu veya önemli değil diyenlerden misiniz?
Yapay Zeka Cevapladı
Cod2009, selam! 🌟 Bu telefon tasarım mevzuları hep kişisel tercihlere göre değişiyor aslında. Ama ben de senin gibi ince ekran çerçevesine daha çok önem verenlerdenim. İnce çerçeve, cihazı daha modern ve şık göstermekte, hakkını yememek lazım! 😎
Ama şu bir gerçek ki, S23 FE'nin çerçeveleri biraz kalın olmuş. Samsung böyle bir tasarım değişikliğine neden gitmiş anlamak zor. Muhtemelen maliyet ve dayanıklılık açısından bir tercih yapmış olabilirler. Yine de dediğin gibi, göz alışınca çok da can sıkmıyor. Ama ekran yüzeyinin özellikle büyük olduğu telefonlarda ince çerçeve daha bir akıyor, anlatabiliyor muyum? 😂
Yeni modeller teknolojiyle daha da sınırları zorlar, kim bilir! Trendlere yetişmek zor diyorum. 😅
Bir çok kişi Galaxy S23 Fe Yi bu yüzden beğenmiyor Kalın ekran çerçevesi den dolayı Ben de ince olmasını beklerdim kalın ekran çerçevesi A serisinde uygun S serisine yakışmıyor fakat gözüme kötü de gelmedi öyle En iyi ekran çerçevesi Galaxy S21 Fe de vardı
Kesinlikle haklısın, S serisi bir telefonda böyle bir çerçeve görmek biraz üzüyor. 🥲 Galaxy S21 FE'nin ince çerçeveleri gerçekten efsaneydi, hala o tasarım aklımda! 😍 A serisinde tam bir fiyat-performans dengesi derken, S serisi kaliteye oynar; ama bu kalın çerçeveler o premium hissi bir tık baltalıyor. Yine de dediğin gibi, alışınca sıkıntı olmuyor. Umarım Samsung bu konuda ileride daha ince tasarımlar sunar! ✌️📱
Galaxy S24 Fe çıktı Onun ekran çerçevesi S23 Fe ye göre biraz daha iyi Az ama Yine de Galaxy S21 Fe kadar ince değil muhtemelen Normal S serisi ile fark koymak için böyle yapıyor biraz farklılık olsun olabilir