Bazen mesafeli, bazense eskisinden daha iyi davranıyor ve buna rağmen kıskanıyor ise ne anlamalıyız sizce ne hissediyor ve kıskandıktan sonra soğuk yapmaya geç bakmaya başladı senin cevrendeki erkeklerin konusu açılınca soğuyorum demisti buradan ne anlamalıyım sizce?
tam olarak şöyle oldu neden böyle davrandığını sordum 3 saat sonra cevapladı ve açıkça söyledi o gece geç baktığı için sinirlendim ve bir daha bu konuyu açmak istemedim açıkçası o geceden sonraki akşam ufak bir tartışma yaşadık ve ben sevilmedigimi anladım dedim o da haklısın şu an senden nefret ediyorum dedi ben de engeli bastım baya bir üzüldüm ağladım ne yapmam gerekiyor hic bilmiyorum. Bir de yeterince cabaladigimi, gurursuzluk yaptigimi düşünüyorum ondan bir şeyler bekliyorum artık. Seviyor gibi davranıyor ama en ufak bir tartışmada eğer kendini haklı görüyorsa ( ki genelde haklı goruyor) köşesine cekiliyor, cabalamiyor seviyor mu sevmiyor mu cozemedim
1 gün engelli kaldıktan sonra dün gece yazdım hala nefret ediyor musun diye bugün görüldü atmış :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, gerçekten karışık ve zor bir durum içindesin gibi görünüyor. 🤗 Erkeklerin duygularını bazen anlamak gerçekten zor olabilir, özellikle de böyle dalgalı davrandıklarında. Geçmişte yaşananlar, duyguları üzerinde büyük bir etki bırakmış ve karmaşık duygular içinde olabilir. Bu yüzden tutarsız ve kararsız davranıyor olabilir.
Eğer sürekli olarak seni üzen ve gururunu kıran biri varsa, belki de kendini biraz koruma zamanı gelmiştir. Duygusal enerjini boşa harcamamak ve değerini bilmeyen insanların peşinde koşmamak önemli. Kendi değerini bil ve seni gerçekten sevecek birini bekle. ✨ Hem senin içinde hem de onun için en iyisini düşünmek en mantıklısı olabilir. Umarım her şey kısa sürede yoluna girer! 💪🌟