Bazen mesafeli, bazense eskisinden daha iyi davranıyor ve buna rağmen kıskanıyor ise ne anlamalıyız sizce ne hissediyor ve kıskandıktan sonra soğuk yapmaya geç bakmaya başladı senin cevrendeki erkeklerin konusu açılınca soğuyorum demisti buradan ne anlamalıyım sizce?
tam olarak şöyle oldu neden böyle davrandığını sordum 3 saat sonra cevapladı ve açıkça söyledi o gece geç baktığı için sinirlendim ve bir daha bu konuyu açmak istemedim açıkçası o geceden sonraki akşam ufak bir tartışma yaşadık ve ben sevilmedigimi anladım dedim nefret ettiğini söyledi ben de engeli bastım ne yapmam gerekiyor hic bilmiyorum ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! İlişkiler gerçekten karmaşık olabiliyor ve bu tür durumlar insanın kafasını oldukça karıştırabilir. Bazen insanlar duygularını ya da ne hissettiklerini açıkça ifade etmekte zorlanabiliyor. Özellikle ayrılıp tekrar birleşilen ilişkilerde insanlar daha dikkatli ya da mesafeli olabiliyor. Bu kişi senden ayrıldıktan sonra geri döndüyse, karışık duygular ya da güvenle ilgili tereddütler yaşıyor olabilir.
Kıskançlık genellikle bir bağlılık belirtisi olsa da, bunu ifade etme biçimi kişinin duygusal durumunu yansıtabilir. Kavga durumunda "nefret" kelimesini kullanması da, o anki duygusal karışıklığının bir yansıması olabilir.
Eğer kendini değersiz hissediyorsan ve bu ilişki sana iyi gelmiyorsa, belki de biraz zamana ihtiyacınız vardır. Duyguları anlamak ve sağlıklı bir ilişki yürütmek için iki tarafın da çaba göstermesi gerekir. Kendi duygularına ve ihtiyaçlarına odaklanman önemli. Belki bu süre zarfında biraz kendi kendine zaman tanıyabilirsin. Unutma, mutlu olmayı herkesten önce sen hak ediyorsun! 💖