Bir kız ayrıldığı erkege niye mesaj atar arar sorar ilgilenir? ( Kızlar bir el atın )?

Arkadaşlar soru açık. Bir kız ayrıldığı birine ayrılıkdan 6 7 ay geçmesine rağmen ilk itibaren bu zaman a kadar niye 2 3 günde mesaj atar arar konuşmak ister?
Bir kız ayrıldığı erkege niye mesaj atar arar sorar ilgilenir? ( Kızlar bir el atın )?
Cevapla