Bir erkek ondan ayrılıp geri dönen bir kızin mesajlarına geç cevap verip mesafeli davranıyorsa ne hissediyordur?

Bazen mesafeli, bazense eskisinden daha iyi davranıyor ve buna rağmen kıskanıyor ise ne anlamalıyız sizce ne hissediyor ve kıskandıktan sonra soğuk yapmaya geç bakmaya başladı senin cevrendeki erkeklerin konusu açılınca soğuyorum demisti buradan ne anlamalıyım sizce?

tam olarak şöyle oldu neden böyle davrandığını sordum 3 saat sonra cevapladı ve açıkça söyledi o gece geç baktığı için sinirlendim ve bir daha bu konuyu açmak istemedim açıkçası o geceden sonraki akşam ufak bir tartışma yaşadık ve ben sevilmedigimi anladım dedim o da haklısın şu an senden nefret ediyorum dedi ben de engeli bastım baya bir üzüldüm ağladım ne yapmam gerekiyor hic bilmiyorum. Bir de yeterince cabaladigimi, gurursuzluk yaptigimi düşünüyorum ondan bir şeyler bekliyorum artık. Seviyor gibi davranıyor ama en ufak bir tartışmada eğer kendini haklı görüyorsa ( ki genelde haklı goruyor) köşesine cekiliyor, cabalamiyor seviyor mu sevmiyor mu cozemdim

Bir erkek ondan ayrılıp geri dönen bir kızin mesajlarına geç cevap verip mesafeli davranıyorsa ne hissediyordur?
Cevapla