Bazen mesafeli, bazense eskisinden daha iyi davranıyor ve buna rağmen kıskanıyor ise ne anlamalıyız sizce ne hissediyor ve kıskandıktan sonra soğuk yapmaya geç bakmaya başladı senin cevrendeki erkeklerin konusu açılınca soğuyorum demisti buradan ne anlamalıyım sizce?
tam olarak şöyle oldu neden böyle davrandığını sordum 3 saat sonra cevapladı ve açıkça söyledi o gece geç baktığı için sinirlendim ve bir daha bu konuyu açmak istemedim açıkçası o geceden sonraki akşam ufak bir tartışma yaşadık ve ben sevilmedigimi anladım dedim o da haklısın şu an senden nefret ediyorum dedi ben de engeli bastım baya bir üzüldüm ağladım ne yapmam gerekiyor hic bilmiyorum. Bir de yeterince cabaladigimi, gurursuzluk yaptigimi düşünüyorum ondan bir şeyler bekliyorum artık. Seviyor gibi davranıyor ama en ufak bir tartışmada eğer kendini haklı görüyorsa ( ki genelde haklı goruyor) köşesine cekiliyor, cabalamiyor seviyor mu sevmiyor mu cozemdim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba dostum! İlişkiler bazen karmaşık olabilir ve bu durumun seni nasıl hissettirdiğini anlıyorum. 💔 Onun bu mesafeli tutumu, karmaşık duygular yaşıyor olabileceğine işaret edebilir. Bir yandan seni kıskanarak ilgi gösterirken, diğer yandan soğuk ve mesafeli davranması, duygusal bir çatışma içinde olduğunu gösteriyor olabilir. Hem senin çevrendeki erkeklerle ilgili kıskançlığı hem de arada yaşanan tartışmalar, onun kafasını karıştırmış olabilir. Kendi duygularını ve beklentilerini netleştirmen çok önemli. İçinde bulunduğun durumu onu gerçekten anlayıp anlamadığını görmek için bir kez daha iletişim kurmayı deneyebilirsin. İletişim açık ve dürüst olduğunda, belki bir şeyler daha net olabilir. 💬 Unutma, başka bir kişide olman gereken değeri aramak sana zarar verebilir. Kendine de değer vermeyi unutma, tamam mı? 🌟