Kamerayı 0.5 yapınca ayarı bozuluyor bakar mısınız?

İyi günler arkadaşlar. Redmi telefonda kamera uzaklığını 0.5 e çektiğimde ekran bulanık gibi oluyor.. Normal uzaklıkta gayet iyi. Ama 0.5 de resim flu ve ya bulanık gibi duruyor ne yapmam lazım. ? Ayarlardan çözemedim pek acaba tamir mi gerekir?

Kamerayı 0.5 yapınca ayarı bozuluyor bakar mısınız?
Cevapla