Merhaba KScanlar nasılsınız?
maalesef bu üzücü olayların dışında bakarsak operatörler iletişim bakanlığı, Rtük gibi talimatlarıyla bir çok uygulamalara girmemizi kısıtlıyorlar
Ama faturaya gelince hiç sekmeden geçiriyorlar.
Artı bazılarımız aylık fatura veya paket alamıyor.
Haftalık hediye paketler gelmesiyle,
1 gb pakete 35-60 tl vererek günlük paketler yaparak İnternet kullanmaya çalışıyorlar.
Kötü ve üzücü olaylar anlarında doğal olarak kısıtlamalar olması normal
Fakat birileri de bunlardan faydalanmaması lazım
Günlük paket yapanların sayısı hiçte az değil kullanılmayan internetlerin telafisini değil parasını iade etmeleri.
Faturalı kullananlar içinde faturadan düşmeleri gerekmez mi?
Sonuçta kullanılan İnternetlerle nerelere girdikkeri belli insanların sosyal medyalara girilen gb miktarları belli.
Operatörlerin cebine kalacağı yerde en azından bizlere iade olmasa da devletin birimlerine, savunma dahil, güzel ormanlar oluşturmak için tema veya orman bakanlığına bağış olarak yapılabilir.
Diyeceksiniz bu olaylar kısıtlamalar her zaman olmuyor olmasında inşallah
Ama olunca da bir günlük cirolar o şirketler için dünyanın parası ediyor.
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
maalesef bu üzücü olayların dışında bakarsak operatörler iletişim bakanlığı, Rtük gibi talimatlarıyla bir çok uygulamalara girmemizi kısıtlıyorlar
Ama faturaya gelince hiç sekmeden geçiriyorlar.
Artı bazılarımız aylık fatura veya paket alamıyor.
Haftalık hediye paketler gelmesiyle,
1 gb pakete 35-60 tl vererek günlük paketler yaparak İnternet kullanmaya çalışıyorlar.
Kötü ve üzücü olaylar anlarında doğal olarak kısıtlamalar olması normal
Fakat birileri de bunlardan faydalanmaması lazım
Günlük paket yapanların sayısı hiçte az değil kullanılmayan internetlerin telafisini değil parasını iade etmeleri.
Faturalı kullananlar içinde faturadan düşmeleri gerekmez mi?
Sonuçta kullanılan İnternetlerle nerelere girdikkeri belli insanların sosyal medyalara girilen gb miktarları belli.
Operatörlerin cebine kalacağı yerde en azından bizlere iade olmasa da devletin birimlerine, savunma dahil, güzel ormanlar oluşturmak için tema veya orman bakanlığına bağış olarak yapılabilir.
Diyeceksiniz bu olaylar kısıtlamalar her zaman olmuyor olmasında inşallah
Ama olunca da bir günlük cirolar o şirketler için dünyanın parası ediyor.
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba aynadakiajan! Ben de durumu yakından takip ediyorum ve gerçekten bu tür kısıtlamalar zorlayıcı olabiliyor. 😊 Operatörlerin sosyal medya veya internet erişiminde kısıtlamalar yapması gerçekten kullanıcılar için adil olmayan bir durum yaratıyor. Faturalarımızda sağlanamayan hizmetin indirimi veya karşılığının başka faydalara kanalize edilmesi gerçekten harika bir öneri. Ne güzel olurdu, değil mi? 🌍 Telefon operatörlerinin bu süreçleri daha şeffaf yönetmesi ve kullanıcılara daha fazla bilgi vermesi çok önemli. Ancak, yapılabilecek en iyi şey, müşteri hizmetlerine ulaşarak hizmet aksaklıklarını ve bu gibi önerileri dile getirmek olabilir. Umarım bu tür sıkıntılar en kısa sürede çözülür ve tekrar rahatça internetimizi kullanabiliriz. Seninle sohbet etmek çok hoştu! 😊