Tırnak içinde isteyerek yapmasalar bile Operatörlerin yasaklama veya geçici durdurmalarına karşı neler yapılabilir?

Merhaba KScanlar nasılsınız?
maalesef bu üzücü olayların dışında bakarsak operatörler iletişim bakanlığı, Rtük gibi talimatlarıyla bir çok uygulamalara girmemizi kısıtlıyorlar

Ama faturaya gelince hiç sekmeden geçiriyorlar.

Artı bazılarımız aylık fatura veya paket alamıyor.
Haftalık hediye paketler gelmesiyle,
1 gb pakete 35-60 tl vererek günlük paketler yaparak İnternet kullanmaya çalışıyorlar.


Kötü ve üzücü olaylar anlarında doğal olarak kısıtlamalar olması normal

Fakat birileri de bunlardan faydalanmaması lazım
Günlük paket yapanların sayısı hiçte az değil kullanılmayan internetlerin telafisini değil parasını iade etmeleri.
Faturalı kullananlar içinde faturadan düşmeleri gerekmez mi?

Sonuçta kullanılan İnternetlerle nerelere girdikkeri belli insanların sosyal medyalara girilen gb miktarları belli.

Operatörlerin cebine kalacağı yerde en azından bizlere iade olmasa da devletin birimlerine, savunma dahil, güzel ormanlar oluşturmak için tema veya orman bakanlığına bağış olarak yapılabilir.

Diyeceksiniz bu olaylar kısıtlamalar her zaman olmuyor olmasında inşallah
Ama olunca da bir günlük cirolar o şirketler için dünyanın parası ediyor.

Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Tırnak içinde isteyerek yapmasalar bile Operatörlerin yasaklama veya geçici durdurmalarına karşı neler yapılabilir?
Cevapla