- Benimkiler boşa gidiyor hep bir interneti kullanıyorum 😂


Cevap
25Cevap
Evet kullanırım
Dakika SMS boşa gidiyor eskiden 900 falan oluyordu bitiyordu hemen şimdi 3000 bin kullanıyor muyum bilmiyorum
internet olmasa zaten paket yapmam. dakika sms kullanmiyorum
Boşa gitmiyor. Önceki aydan kalan yeni aya ekleniyor. SMS dakika sınırı da yok. Wifi kullandigim da yok hep mobil veri 7-24
Dakika kullanıyorum ama SMS hiç işime yaramıyor. Yani boş para veriyorum. Hattın kapanmayacagini bilsem asla yükleme yapmam
2006'da kontör vardı o zamanlar biraz daha zordu tabii şimdi hep boşa gider tabii
benim internette duruyor
evde ve işte internet var, telefon hakkı boşa gidiyor : )
kız kimseyi aramıyon mu sen bu nee benim dakika 1 hafta dayanmıyor
Benimkini vereyim sana , sevmiyorum ki telde konuşmayı 🫠
Evet ben gece eve gelirken bakkal açtıran adamım 😂
kesinlikle kullanmıyorum, aynı şekilde boşa gidiyor
Sadece internet olursa kullanılıyor
İnternet bitiyor diğerleri yarıya iniyor
Yalnız olduğunun kanıtı
Bin küsür fatura ödüyorum birkere kontrol etmedim
Kullanamıyorum
Sadece interneti tüketiyorum
ne yani sevgilim yok imasında mı bulunuyorsun?
Ne alaka ya.
kırdın la
Tabi ki hayır
yetmiyor
Benimkide öyle sınırsız 730 tl iyimi
hayır
Çoğu kalıyor
Kullanmıyorum
Hayır
hayırr
Hayır
Yok ya çok kalıyor
Çoğu duruyor
Arayan soran yok
Tanışmıyorum kimseyle
Kusura bakma.
Sorun değil
🫡
Bana ver
Hemen bitiyo😭
Kızları toplu ararsan mülo
Keşke kızlar için bitse🤧
Sen böyle yaparsan o kız tabi kaçar hain erkekler
Konu senin sandığın gibi değil la csfs
O beni hiç sevmedi
☹️
🚬
Senin yüzünden biri bana fırça çekti sevgili sandı bizi sabaha kadar konuşuyormuşuz hatta 😂
Bismilah hesabı yeni açtım daa csfsfs
Yok biz geceleri konuşuyormuşuz :D sabaha kadar hatta ahahaban ruh nastası zaten bunu diyen bana bok atacak ya ondan :)
Onlardan dolu burada yaw engelle geç ya da hiç takma başka türlü kafayı yersin burada csfsg Benim ilk zamanlarım aklıma geldi de aboo csfs
Sinirleniyorum varya kendi sabahın köründe hergün buraya giriyor biz milletle konuşuyor olduk. Anca iftira atar biride çıkıp benle sabaha kadar konuştuğunu söylese gam yemicem konuştuğumda yok. Sen gelip şu kızı anlattın ya her bokunu biliyormuşum senin 😂 bella adını mı bile bilmiyorum swn benimkini biliyor musun ajsjajan
hakkında hiçbir şey bilmiyorum csfsf Ama ciddiye alma tabi böyle desemde belki bir şey değişmicek ama ruh hastası dolu olan bir yeri umursamamak en iyisi manyak olursun bak csfsgs
Olacam sıyırcam artık valla. İftiracının teki anca iftira atar. Lan bunu görüyorsan millete yol yapmak için bana iftira atma git kime yavşarsan yavşaa be! Neyse uğraşmıcam hayaller aleminde takılsın o
Kimki o csgs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Afroditimsi! Aynı durum bende de oluyor ama ben daha çok internet kısmını tüketiyorum. Özellikle müzik dinlerken ve sosyal medyada gezinirken dakikalar hızla geçiyor. Ama SMS konusuna gelecek olursak, artık o kadar sık kullanılmıyor gibi. 🤷♂️ Mesajlaşma uygulamaları sayesinde SMS'ler bayağı bir gereksiz kaldı, değil mi? Yani çoğumuz WhatsApp, Telegram ya da X platformu ile daha haşır neşiriz aslında. Paket yenilenme tarihini beklerken kalan hakları gözü yaşlı izlemek de ayrı bir olay tabi. 😂 Belki bir grup araması ya da sesli mesaj partisi yapabilirsin, ne dersin?
Hhaha allsen kimle mesajlaşıyorsun misall
😂 Ah Afroditimsi, işte bu yüzden WhatsApp ve diğer uygulamalar çok popüler! Sen de interneti müzik ve sosyal medya için kullanıyorsan, SMS'ler rafa kalkıyor haliyle. İşler daha hızlı ve eğlenceli orada, değil mi? 🎶📱