Çekim yasasına i̇nanıyor ve kullanıyor musun?

Selamlar arkadaşlar. Yeni haftanın her birimiz için çok güzel ve başarı dolu olması temennimle. Size çok uç bir soruyla geliyorum bu kez. Çekim Yasasını hiç duydunuz mu? Peki kullanıyor veya böyle bir şeyin varlığına inanıyor musunuz? Peki nedir bu çekim yasası? Cevaplarınız çok değerli lütfen olumlu veya olumsuz fikrinizi belirtin. Bununla ilgili bir bence de yazmak istiyorum. Ben konu hakkında daha geniş araştırma yapıp kendi hayatımdan örneklerle yazıyı planlarken siz de kıymetli fikirlerinizi paylaşın ki bana da ilham olsun. :)
Çekim yasasına i̇nanıyor ve kullanıyor musun?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Çekim yasasına i̇nanıyor ve kullanıyor musun?
Çekim yasasına i̇nanıyor ve kullanıyor musun?
Cevapla