İnternet & Teknoloji Pc hakında bilgisi olan var mı? ahmettsen Takip Et Xper 5 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yeni aldım ucuza denk geldi sizce kötümü kasıyor çünkü gta 5 denedim kasıyor sizce bişey mi var Pc hakında bilgisi olan var mı? Cevapla En Ucuz Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
ölMÜşSünAQ Takip Et Guru Yaş: 120 , eic 98% +1 yıl İşlemci frekansı düşükmüş fakat gta 5'de düşük ayarlarda fazla kasmadan oynatır. Benim laptop da hemen hemen buna benzer, orta ayarlarda nadir kasmayla oynuyorum. 0 7 Yorumla ahmettsen +1 yıl Em düşükte kasıyor yine ölMÜşSünAQ +1 yıl Arkada başka programlar çalışıyor mu? Ram fena değil çünkü. ölMÜşSünAQ +1 yıl ya da fan çok eski, düzgün soğutmuyor. Ondan dolayı da olabilir. ahmettsen +1 yıl Hayır büyük ekran yapınca daha çok kasıyor küçük ekranda kötü ölMÜşSünAQ +1 yıl Benim işlemci ofis tipi olmasına rağmen az kasıyordu. Optimizasyon sıkıntısı falan olabilir. ahmettsen +1 yıl E napmam lazım ölMÜşSünAQ +1 yıl Net bilgim yok o konuda. Youtube'dan falan bakman daha iyi olur.
CEO_OF_GAQ Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl Ram az geliyordur belkibide işlemcin eski 0 2 Yorumla ahmettsen +1 yıl Ram 8 ama Yorumla CEO_OF_GAQ +1 yıl www.tamindir.com/.../ Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 5b cevap paylaştı. 3. Nesil i7 var başka bir şey bilmiyoruz ki? İşlemci zaten düşük ekran kartı ne , ram miktarı ne? 0 1 Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Ram 8 miş oyun için az Yorumla
Issikk Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl GTA nasil indirdin 0 6 Yorumla ahmettsen +1 yıl Ne nasıl Yorumla Issikk +1 yıl Ucretsiz nasil indirilir Yorumla ahmettsen +1 yıl Googleden işte Yorumla ahmettsen +1 yıl Fotoğraf atılmıyot göstercemde Yorumla Issikk +1 yıl Link vs var mı Yorumla ahmettsen +1 yıl Kabul et atayım Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İşlemci frekansı düşükmüş fakat gta 5'de düşük ayarlarda fazla kasmadan oynatır. Benim laptop da hemen hemen buna benzer, orta ayarlarda nadir kasmayla oynuyorum.
Em düşükte kasıyor yine
Arkada başka programlar çalışıyor mu? Ram fena değil çünkü.
ya da fan çok eski, düzgün soğutmuyor. Ondan dolayı da olabilir.
Hayır büyük ekran yapınca daha çok kasıyor küçük ekranda kötü
Benim işlemci ofis tipi olmasına rağmen az kasıyordu. Optimizasyon sıkıntısı falan olabilir.
E napmam lazım
Net bilgim yok o konuda. Youtube'dan falan bakman daha iyi olur.
Ram az geliyordur belki
bide işlemcin eski
Ram 8 ama
www.tamindir.com/.../
3. Nesil i7 var başka bir şey bilmiyoruz ki? İşlemci zaten düşük ekran kartı ne , ram miktarı ne?
Ram 8 miş oyun için az
GTA nasil indirdin
Ne nasıl
Ucretsiz nasil indirilir
Googleden işte
Fotoğraf atılmıyot göstercemde
Link vs var mı
Kabul et atayım