
Çeşitli internet siteleri ve uygulamalarda onaylanması gereken sözleşmeleri okuyor musunuz? Verdiğiniz izinleri ve rızaları kontrol ediyor musunuz? Sözleşme metinleri üzerinden alınan onayların neleri riske edebileceğini biliyor musunuz?

Çeşitli internet siteleri ve uygulamalarda onaylanması gereken sözleşmeleri okuyor musunuz? Verdiğiniz izinleri ve rızaları kontrol ediyor musunuz? Sözleşme metinleri üzerinden alınan onayların neleri riske edebileceğini biliyor musunuz?
sen okumuyorsan bizde okumuyoruz
Ben okuyorum. Hatta o sözleşmeleri yazıyorum :D
Ben soruyu açamadan sen ne ara yorum yaptın. Soruyu sor dedim. Sayfayı yeniledim soruma cevap gelmiş. Çok şaşırdım :)
Cevap
2Cevap
Evet okuyorum
En fazla soda şişesine oturturlar diyip onayliuorum genelde
Aslında daha da beter olabilir. Bazı art niyetli platformlar birden fazla soda şişesine şey yapabilecek izinler istiyorlar. Bilinen platformlar için düşünceniz bir bakıma kabul edilebilir. Ama yeni çıkmış platformlar için hiç mantıklı değil
Zaten güvenmediğim sitelerin sözleşme metni i onaylamiyorum KS ninkisini onaylarim mesela veya google tarayıcıyı onaylarim ama rokettubeyi onaylamam
Okumadan onaylıyorum direkt öyle de bir cahilim jskfkskksls
Evet hepsini okuyorum yani sıkılsam bile hızlıca bir göz gezdiririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar