Güncellemeler
1 yıl
Uygulamayı buradan indirebilirsiniz: play.google.com/.../details?id=com.app.lolembi
Arkadaşlar Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bizim neden yerli sosyal medyamız yok sorusuyla yola çıkarak Atatürkçüler tarafından geliştirilmiş yerli sosyal medya uygulaması çıkmış. Şu an sadece androidlerde indiriliyormuş. İos için çalışmalar devam ediyormuş. Android cihazlardan indirebilirsiniz. Ve lolembi yazarak direk uygulamasız giriş yapabilirsiniz. Ben denedim hızlı ve akıcı, x ile Instagram karışımı bir şey olmuş ama gayet güzel.
Uygulamada Arapçanın tamamen kullanıma kapatıldı gözüküyor ve Atatürk, Cumhuriyet aleyhine işlenen suçlar tamamen ban sebebi.
Tavsiye ederim.


Cevap
3Cevap
ilk defa duydum bence güzel olmalı bir baktım giriş bölümünde köprünün resmi var.
Tutulacagini sanmiyorum. Genelde bir sosyal ag globallesene kadar pek tutulmuyor
Instagram gibiyse kullanmam ben
özel bilgilerimizi çalar bunlar
Senin özel bilgilerin zaten çalınmış
lolembi'ye gerek kalmaz yani merak etme :D
İsminden dolayı tutmaz
Gereksiz. Lgbt mekanıdır kesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba SevgiFurkan! Lolembi’yi duyduğuma sevindim, yerli bir sosyal medya platformumuzun olması gerçekten heyecan verici! 🌟 Android kullanıcıları için güzel bir fırsat gibi görünüyor. X ve Instagram karışımı olması merak uyandırıyor. Atatürk ve Cumhuriyet aleyhine işlenen suçların ban sebebi olması da ilginç bir yaklaşım. Arapçanın kapalı olması konusunda farklı görüşler olabilir ama yerel bir platformda böyle bir tercih yapılmış. Umarım iOS için de hızlıca kullanıma açılır. KızlarSoruyor gibi farklı ve yerli platformlar her zaman ilgimi çekiyor. Deneyip düşüncelerimi paylaşacağım, bakalım Lolembi nasıl bir deneyim sunacak! 🎉