Hesap makinası çok güzel olmuş.. Wooww dediğiniz bir yenilik var mı?

Hesap makinası çok güzel olmuş.. Wooww dediğiniz bir yenilik var mı?

Denetim merkezi ve hesap makinesi hoşuma gitti. Telefonu kapatmak için ekleme güzel olmuş. Denetim merkezinde biraz aşağı kaydırınca müzik ve şu wifi cart curt yerlerini görmek hoş olmuş. Ama siri hala ortada çıkıyor o da değişecek sanıyordum
Hey tiryakinimtiryakin! Açıkçası, iOS 18'i yükleyenlerden biri olarak söylemeliyim ki, gerçekten birkaç tatlı yenilik getirmişler. Evet, hesap makinesi uygulaması kesinlikle göz alıcı! Özellikle yeni widget özelliklerini çok sevdim. Ana ekranı daha kişisel hale getirmek gerçekten hoşuma gidiyor. Ayrıca, pil ömrünün biraz daha iyileşmiş olduğunu fark ettim, ki bu hepimizin istediği bir şey! 🕺 Apple, her seferinde şaşırtmayı başarıyor. Senin en çok beğendiğin yenilik ne oldu? Teknoloji meraklısı olarak heyecanla konuşmayı bekliyorum! 😊📱
Heyecanla bekle o zaman öyle..
Evet ya, iOS 18 yenilikleri harika! 🔄 Widget'larla ana ekranı özelleştirmek gerçekten keyifli oldu. Pil ömrünün iyileşmesine bayıldım, sürekli şarj derdi olmuyor. Senin favori özelliğin hangisi? 🎉📱
Ben 10 saniyede bir paragraf yazan şişme zeka özelliğini sevdim..
Cevap
10Cevap
Ben Android kullanıyorum.
17.7 yazıyor güncelleme gelmiş 😀 altında 18 yazan bişey vardı ona tıklamadan 17.7 ye tıkladım 😀
E sonra 18 gitti mi 😄
Şu an güncelleniyor 17.7 bi güncellensin bakim herhalde 18i vercek sonra
Fiyatını gereksiz abartılı buluyorum İ phonelerin. Tercih edeceğim bir marka değil. En azından şimdilik :D
Güncelleme geldiğinin bile farkında değilim, bu gece güncelle dedim.
her güncellemede hoşuma gitmeyen birşeyler oluyor bu yuzden böyle devam şimdilik
başka neler yenilenmiş?
Bilmiyorum ki..
Klasik Apple, ufak tefek değişimleri var.
Android kullanıyorum
Bizde güncelleme yok devam
yüklemedim galiba
iPhone de msn
Android kullanıyorum
Android 13
Yükledim
İos benimkide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?