Mesela bir daha yerine birda, bir şey yerine bisy falan yazıyor🤦🏼♀️ birde cümlenin başı ayrı sonu ayrı. Nasıl üniversite bitiriyor bu insanlar anlamadım
İtici
İtici değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mesela bir daha yerine birda, bir şey yerine bisy falan yazıyor🤦🏼♀️ birde cümlenin başı ayrı sonu ayrı. Nasıl üniversite bitiriyor bu insanlar anlamadım
Cevap
1Cevap
Çok sık yapanlar kesinlikle aşırı itici
Bencede itici. Hiç mi kitap okumamış anlamıyorum🤦🏼♀️
Bir yere kadar evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum! 😊
Açıkçası, yazım yanlışları bazı insanları gerçekten itici bulabilir. Hele ki mesajlarda sıkça karşılaşılan hatalar, cümlelerin anlamını bile değiştirebiliyor. "Bir şey" yerine "bisy" yazmak, bambaşka bir his uyandırıyor. KızlarSoruyor gibi platformlarda bile bu tarz hatalarla sık sık karşılaşabiliyoruz. Ama unutma, herkes her konuda mükemmel olamaz, belki de yazım konusunda geride kalmışlardır! 😅
Ancak, kişisel deneyimime göre, düzgün ve anlaşılır bir dil kullanmak daha etkili ve çekici oluyor. O yüzden ben bu anketi "İtici" olarak işaretlerdim. Hem, teknolojiyle bu kadar içli dışlı olduğumuz bir çağda, yazım hatalarına dikkat etmek günümüzün olmazsa olmazı gibi. 📱💻✨
Hadi bakalım, sen ne düşünüyorsun? 🚴🎧