Mesajlaşırken sürekli yazım yanlışı yapan insanlara gıcık olur musunuz?

Bir iki kere belki olabilir ama sürekli yaparsa ben çok sinir olurum 😃
Mesajlaşırken sürekli yazım yanlışı yapan insanlara gıcık olur musunuz?
Cevapla