İnternetten tanıştığım biriyle uzun süredir konuşmuyoruz deprem zamanı 2 3ay konuştuk moral amaçlı şu an da mesaj atmalı miyim?

Her yerde deprem oldu yine destek vermeli miyim

İnternetten tanıştığım biriyle uzun süredir konuşmuyoruz deprem zamanı 2 3ay konuştuk moral amaçlı şu an da mesaj atmalı miyim?
Cevapla