Arkadaşlar eski sevgilime depremden dolayı iyi misin mesajı atayım mı?

Şöyle bir yanım at diyor bir yanım atma diyor son ayrılmadan dolayı ben ona mahcubum ama önceki ayrilmalarda bana çok kötü davranmisti hatta ben ona mesaj attığım halde beni engellemişti yani o zamanlar ayrıldığını söylemeden bitirmişti. Bu yüzden de tekrardan hatırlamanın manasız olacağını düşünüyorum

Arkadaşlar eski sevgilime depremden dolayı iyi misin mesajı atayım mı?
Cevapla