Deprem olduktan sonra "iyi misin?" diye mesaj atabildiğiniz biri var mı?

Yok anasını satıyım yine yalnızım yalnız..

Florttur, sevgilidir, dosttur , kıldır tüydür.. tahtalı köye yalnız gidiyordum

Eski sevgilisi ise barismak isteyenlere de iyi fırsat hadi bakimmm

Güncellemeler
+1 yıl
Yine salladı az önce imdaaaaat
Deprem olduktan sonra "iyi misin?" diye mesaj atabildiğiniz biri var mı?
Cevapla