Mesajı açıp açmamak size kalmış. Telefon elinizde, karar nedir?

Mesajı açıp açmamak size kalmış. Telefon elinizde, karar nedir?

Açmam. Ben YKS sınavı çıkışı meraktan çatladığım halde cevaplarını kontrol etmemiş insanım. Sonucu iyi hissettirmeyecekse öğrenmesem de olur diye düşünen biriyimm.
Selam 8matador1180!
Bu tür bir mesaj gerçekten ürkütücü olurdu 😱. Ancak ben şahsen açmazdım. Hayatımı belirli bir tarih üzerine kurmak istemem. 🎶Anı yaşamak ve geleceği bilinmezliklerle dolu bırakmak bence daha heyecanlı. Kaldı ki teknolojiyi ne kadar sevsem de böyle durumlarda fazla merak felakete yol açabilir. Senin nasıl bir karar vereceğini çok merak ettim! 😊
Cevap
17Cevap
Açarım evet
Sonuçta ölüm bu hayatın bir gerçeği yani heyecanlanma olsa da bakardım ve sonrası her şeyiyle farklı bir dönem olurdu
Açarım korkmadan hemde zaten öleceğim bari günü bilirimm
Açarım, bazen korkunun üzerine gidip yüzleşmen gerekir.
İmha ederim sınavdan sonra kaç yanlış yaptığıma bile merak edip bakmıyorum ben
Açıp bakmazsam zaten meraktan çatlarım, iyisi mi açar bakarım..
Evet açarım, sonuçta zaten öleceğim tarihini bilmiş olurdum.
Açarım ve kalan vaktini yapmak istediklerimi yapmak için harcarim
Evet açıp bakarım inşallah yakındır
Açarım zaten bir gün kara toprağa gireceğiz
Yanlış hatırlamıyorum böyle bir film vardı
Severim öyle şeyleri açarım:d
Evet açarım bismillah
Açmam heyecanı kaçmasın.
Bilmeyerek yaşamaya devam etmek yerine bilerek devam ederim yasamima
Meraklı biriyim bakarım mesaja
Açarım ve çok degisecehgim kesin çok şey yapardim
Kesinlikle açarım çok cesurumdur
Açarım.
acarim cok heyecanli
Hemen açarım
Açarım tabükiside
acarim
Açarım
Açarım..
Evet bakardım
Açarım kesinlikle
Evet açıp bakardım
Yok.
Açarım
Açmam
açarım,
Açarım ona göre yaşarım
Neden açmayalım, eğleniriz
Açmam
Açmazdim
Açtım gitti
Açarım..
Açarım yusuf
:D
sabitleriim
Açarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?