Evet, mesajınız var. Tek bir sefer düşünün ve karar verin, açar mısınız, açmaz mısınız? xd 


Her ay ölümden beter Faturalar, kredi kartı ekstreleri geliyor. Tutara bakarken zaten ölüp ölüp diriliyoruz.
Yeter ki böyle bir mesaj gelsin. Her aya eve gelen Faturalara bakmaktansa Mesaja bakarım daha iyi. Bu ay ki son mesajım olur... :)
Ne zaman öleceğimizi bilsek ne olurdu diye bir video vardı youtube’da, çok etkileyiciydi.. insanların neler hissettiğini göz önüne seriyor. Ben bilmek istemezdim sanırım kalan ömrümü de onun stresiyle kalitesiz geçirirdim ne gerek var.
Hayır açmak istemezdim. Neden öleceğim tarihi bilip ona göre yaşamak isteyeyim hatalarımla yanlışlarımla ya da pişmanlıklarımla yaşayıp deneyimleyeyim bu hayatı.
Cevap
21Cevap
Açmam heralde mesajı silme secenegimiz var değil mi?
var tabii
Silerim tabiki neden bakayım ki korkunç bir şey bence 5 dk sonra ölceğini bilmek
Tereddüt etmeden açardım sanırım. Ne olursa olsun merakıma yenik düşerim ben.
açar"Azrail'cim bak yanlış numarayı arayıp durma şikayet ederim ayol aaaa! "derim herhalde, yerse😅
Ölümden korkmuyorum açarım
Hayattan birbeklentim kalmadı kaybedecekte birşeyim yok
Flashforward mıydı dizinin adı, tam dediğin konu hakkında. İzleyin derim.
Evet açarım. Buna göre hayatımı yaşamaya bir yerden baslayabilirdim en azından.
Açmam hayallerimden geri kalmama sebep olabilir açtığım takdirde
Meraktan açarım, açmazsam meraktan ölürüm çünkü
Hiç düşünmeden açarım
Açmamam için bir sebep yok bence.
Acarim tabiki yıkılırım o ayrı
evet ya yarınsa ve tüm günü yatarak geçirirsem
Virüslü mesajlari açmam.
Açmam, sürprizi bozmanın bir anlamı yok ki.
Açamam, görünce yaşayamam.
Açarım yaa merak ederim.
Açmam. Bana sürpriz olsun.
Açardım da ciddiye almazdım
Pekâlâ bakalım ne diyor 🤔
Açarım. Meraktan çatlardim
Açarım tabi ki sonra da yapmam gerekenleri yaparım
Hayır, okumadan silerim.
Açmazsam meraktan ölürüm ki ben
Kesinlikle. Yoksa meraktan ölürüm 😄
Açmaya cesaret edemem
Açmazdım
Acarim
Açmadan silerim 😂
Açarım
Açmam çok ileri bir tarih olabilir diye
Açmam
Açarım
Açarım
Acmam.
Açmam silerim
Evet açarım
Açardım ya
Asla
Açmam… Silerim…
Açmak istemem
Açmam
açardım
evey açardım
Açardım
Açmam
Açarım zaten bu hayatta ne gelirse meraktan
açmazsam meraktan giderim
Açardım
Açmam
Açarım
Açarım
Açmam
Hayır
Açmam
Tabiki
Açarım ben
Tarih...
Hemen açardım 😅
Acarim
Hayır açmazdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?