1.5 yıllık sevgilim benden ayrıldığından beri Onun resmine bakıp onunla konuşuyorum ve sürekli ağlıyorum ne yapabilirim?

Aslında 1.5 yıl dediğime bakmayın 1.5 yıl boyunca aynı evde yaşadık. Benden ayrıldı ne o geri döndü ne de ben. Okadar özledim ki ama sevgilisi olduğunu biliyorum hatta yaptığım belki de çok yanlış ama napabilirim ben ilk defa biriyle aynı evde yaşadım

1.5 yıllık sevgilim benden ayrıldığından beri Onun resmine bakıp onunla konuşuyorum ve sürekli ağlıyorum ne yapabilirim?
Cevapla