Burada fikir alışverişi var bence bu yüzden burası yararlı olabiliyor ama Instagram üzerinden para kazanamıyorsan sadece kötü hissettiriyor. KS yararlı olabiliyor çünkü bilmediğim birçok şeyi buradan öğrenebiliyorum inanki hayatımda düşmek üzere olduğum bir tuzağı bile buraya sorduğum soru sayesinde o tuzağa düşmekten kurtuldum
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Anketler > Instagram hesabımı kapattım, başkalarının hayatını görmeyince daha mutlu daha huzurlu olduğumu düşünüyorum siz ne dersiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Başkalarının hayatı burada da var. Videosu bol olan hayatlarla videosu olmayan hayatları görmek neyi değiştirir ki?
Burada fikir alışverişi var bence bu yüzden burası yararlı olabiliyor ama Instagram üzerinden para kazanamıyorsan sadece kötü hissettiriyor. KS yararlı olabiliyor çünkü bilmediğim birçok şeyi buradan öğrenebiliyorum inanki hayatımda düşmek üzere olduğum bir tuzağı bile buraya sorduğum soru sayesinde o tuzağa düşmekten kurtuldum
Şanslısın. Teşekkür ederim bu açıklama için.
Reis genellikle dışardan kızlardan habire Instagram istediğim için kapatamam ben
Hmm anladım, ama başkalarının hayatına bakınca kötü oluyor bence. Özellikle de sanal alemi seven bir insan olanlar.
Olabilir