Instagram'a girdim her şey çok moralimi bozuyor yaa ben neden böyle bomboş hayat yaşıyorum?

Herkes arkadaşı ile egleniyir arkadai olmayan sevgilisi ile egleniyor o olmayanın çocuğu var bnim neden kimsem yok yaşım 27 oldu şu zamana kadar ne arkadaş edinmeyi becerebildim ne de sevgili yapmayı ne evlenebilmeyi hiç bir şey yapamadım hep tektim şu hayatta hiç bir degerim yok sadece insanların işine yararsam onlar için varım kimse doğum gunumu bile kutlamiyor sadece beni kullanıyorlar diğer türlü yokum

Instagram'a girdim her şey çok moralimi bozuyor yaa ben neden böyle bomboş hayat yaşıyorum?
Cevapla