Sirkiye de yine trajikomik bir olay daha. 40 sene düşünsem şu kadının ceza alacağı aklımın ucundan geçmez çünkü o kadar sıra var ki ceza yiyecekler listesinde.
Neymiş efendim olmayan bir ünvan kullanıyormuş. Uyarı cezası verin geçin abi bu nedir ya. Adam yaralayan biri bile daha az ceza yiyor
O da saçma bir olay bence sen herhangi bir psikologa git ya da Instagram sayfasına bak bu cinsel terapi olayı %80 ninde var evliler için önemli bir konu
Reklamı doğru almazsa olacağı bu. Gider krem reklamı alırsa kremi ele sürme anlatır kayganlaştırıcı jel aldıysa onu anlatır ama bu naptı farklı anlattı ve şikayetler artınca devlette gerekeni yaptı.