Ben internette biriyle tanıştım. Onunla flörtleştim. Seste konuştuk. Yıllar sürdü bu sanal alem ilişkisi. 1 ay önce beni şok etti. Meğer bu insan hayatını yalan bir şekilde bana aktarmış. İsmi yalanmış, yaşı, okulu, ailesi, yaşadığı yer. Kısacası her şey. Ben bunları duyunca ağlamaya başladım. Travma yaşadım. Sadece vicdan azabı çekiyorum dedi. Kendini anlat bana dedim. Anlatmadı ve o hesabını kapatıp gitti. Napacağım ben. Hem ter edildim hem kandırıldım. Resmi bile o değilmiş. Çok kötü hissediyorum. Napmalıyım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılKimseye güvenme bundan sonra hele ki internetteki insanlara ben neyse oyum ama bir başkası benim gibi olur mu? hayır her insanın niyeti başka maalesef mesela ben arkadaşımla ortak hesapda biriyle tanıştım beni seviyordu ben sevmiyordum sonra arkadaşımla çıktı ilk konuşmada beni tehdit etti sonra 2013de tehdit etti demek artık yalan değilse hala o çocuk vardı çünkü onu istemiyordum ayrıldılar diye tehdit etti ya da oyunun parçasıydı sonra baya sene sonra kız artık tuzağa mı? düştü bilmiyorum olabilir tabiki tehditler etmiş tecavüz etmiş dedikodular kötü kurtulamamış etme bulma dünyası bu arada bana tuzak kurdular
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Yıllar sürmüş vaybee
Yıllar boyunca hiç merak etme inmidir cin midir
Yüzünü göreyim görüntülü görüşmeler yapayım demedin
Neden demedin çünkü sanal olarak sadece konuşmaktan fazlasını yaptın
onunla Yıllarca
defalarca defalarca
Ve o kadar utandinki görüntülü konuşma bile istemedin
Buluşmak isteyemedin
Sonra bu çocuk bu rezilliğe son noktayı koydu
Sen üzülmeye onu suçlamaya vb başladın
Muhtemelen sana anlattı birçok şey doğru idi ama sen sadece tek biryereye odaklandigin için yalan oldunu söyledi ve gitti
Yıkıl Sezar
Uzak mesafe ilişkisi değil sanal ilişki ve sanal iliskide her şey serbest sonra pufff
?02 Yorumla- +1 yıl
Nerenin armutusun sen
+1 yılBir an afallıyosun her şey yalan geliyor birini seviyorsun alışıyorsun ama aslında öyle biri yok
Hatta aramak istiyorsun o hayali hayatta en istediğin şey o sanal karakteri bulmak
Ama koca bir YOK ile karşılaşıyorsun
Sanki başka boyutta kalıyor o yaşadıkların hissettiklerin sen gerçeğe dönünce nefret ediyorsun hem kendinden hem hayattan
Ben de yaşadım sonra geçiyor
Tecrübe diyorlar ya o da olmuyor, yine yine kanıyorsun insanlara.01 Yorumla- +1 yıl
Bildiğin catfish konusu olmuş
+1 yılŞimdi gel eğri oturup doğru konuşalım seninle. Biraz da kandırılmak istemişsin. Hayallerini tanımadığın bir insanın üzerinde süslemiş ve bu oyuna devam etmişsin. Çünkü bu hoşuna gitmiş gerçeklerden ziyade. Yıllar sürdü diyorsun, sadece bir fotoğraf mı? Görüşmek nerede? Hani sizin görüntülü konuşmalarınız ya da şehir ziyaretleriniz? Bu arada bu adinin adı Tayfun muydu? Nereden biliyorsun diye sorma. Biliyorum işte. 🤣
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
58
Cevap
71Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u +1 yılO zaman ayrılman lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende öyle biriyle sevgili olmuştum ayrıldık bi kaç hafta önce. İlk konuştuğumuzda fake hesaptan yazmıştı beni kandırmak istemişti. Resimler vidyolar atıyoduk sesli konuşuyoduk ama resimler falan gerçekti. 2 hafta da söyledi gerçekleri çünkü bana aşık olmuştu. Gerçek ismini şehrini falan herşeyi söyledi sonra gerçek hesabından konuşmaya başladık. Bi kaç ay sürdü ilişkimiz eski ilişkisi yüzünden güvenmesi kolay olmuyordu aldatılmış çünkü. Beni denemeye kalktı 1 2 sefer bende inatlaştım ve ayrıldık.
22 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılİlk sevdiğime inanmıyodu çevremde çok kız vardı ama hiçbiriyle konuşup buluşmuyodum söylüyodum bişey olduğunda da. Trip falan atıyodu hemen vazgeçcem mi diye test ediyodu. Bi gün parktaydım sevgilimle konuşuyodum şansıma da fazla tanımadığım bi kız parkta spor yapıyordu bi kez görmüştüm sadece arkadaşlar da vardı. geldi sevgilimle konuşurken napıyosun falan soru soruyor. Bi süre sonra başka hesaptan yazdı sevgilim. Bende anladım bunu fake ti zaten araştırmıştım 1 2 gün konuştum bilerek sonra sevgilim geldi aldattın beni falan dedi. Bende biliyodum senin olduğunu dedim bıktım artık bana oyun oynamandan güvenmemenden dedim. Ayrıldık
+1 yılSanal alemden günümüzde bir çok kişi artık tanışıyor hayattın bir parçası oldu evet ama 1 senedir de sanalda konuştuğun insana güvenip 1 yılını maffedemezsin, yüz yüze görüşmeden kimseyle sevgili olamazsın. Emin ol bide seni gerçekten zaten sevseydi buluşmak için 1 seneyi beklemezdi. Böyle saçmalık mı olur ya?
40 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılmaalesef sanalda olmadığı gibi kendini gösteren çok fazla insan var. Ama insan beni beğenmez, benle konuşmaz arkadaşım olmaz gibi özgüvensiz olmayı sanalda bırakmalı en azından.
Neyse osundur herkes senin benim gibi değil ki dürüst olsun ne diyelim geçmiş olsun zor bir travma.10 Yorumla Yıllar boyunca mi? Ah be kizim neden sanal iliskilere bu kadar guveniyorsunuz ki? Guveni gectim bir randevu bile ayarlamak aklinin ucundan gecmeyen, yuz yuze bulusup vakit gecirmeyi cok goren bir insanla zaten bu kadar uzun konusmamalisin. Kendine haksizlik etmissin umarim yakinda toparlanabilirsin 🥺
20 Yorumla
+1 yılÇok geçmiş olsun seni asla suçlamıcam çünkü suçlu değilsin. Hani diyorlarya sanal âleme güvenirsen olacağı bu diye. Senin sadece tek suçun inanmak, güvenmek karşındakini kendin gibi sanman maalesef bunun gibi sahtekâr, yalancı, düzenbaz insancıklar yüzünden kimseye güvenemez ve aşka, sevgiye inanamaz bir hâle geldik. Sadece zaman bu sana büyük bir tecrübe oldu.
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 538 cevap paylaştı.
+1 yılYaş 15 falan mi, resmi bile o değil derken. Görüşme görüntülü konusak olmadi mi yıllarca hemde. Akılsız başın cezasını gözyaşlari çeker işte. Ders olsun sana madem oldu bu.
30 Yorumla
+1 yılKusura bakma da biraz da senin saflığın. Hiç mi görüntülü konuşmadınız, 1 yılda hiç mi buluşmadınız? Üzüldüm senin adına. İnşallah en yakın zamanda düzelir ruh halin.
30 Yorumla
+1 yılOlur mu hayatım gerçek fotoğrafım bu
31 Yorumla- +1 yıl
😅😅
Ajssjf böyle hikayelere çok gülüyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen bu oldu bana da
+1 yılBenzer bir tanışıklığım var, ne zaman yüzyüze görüşüyoruz? Bana kimlik fotosu at diye darlayıp duruyorum bunu yapmazsam benim de yıllarca sürecek gibi zira
20 Yorumla
+1 yılböyle şeyleri yaşayan kaç milyonuncu asalaksın bilmiyorum ama sizin gibilerine müstehak da, hiç kimse herkesçe istenilen düzeyde bir hayat biçimine veya yapısına sahip olamaz, bunu en başında anlaman ve ona göre hareket etmen gerekirdi
00 Yorumla
+1 yılSanal alemde tanıştığım biriyle hemen buluşup gorusemiyorsan zaten sıkıntı vardır. Goruseceksin tanisacaksin. Uzaktan yazma etme sesle olacak iş değil. Güven hem uzaktan konuşma hemde yakındaki hal hareket tavırlar vs her şey ile olur. Geçmiş olsun
00 YorumlaResmi bile o değilmiş nedir yıllar sürmüş ilişkidee? Neyin kafası buu? Hadi bulusmassınız anlarım da görüntülüde mi görüşmediniz nasıl flört etmeye devam ediyorum diye bi sorar insan kendine. Robot bile hareket ediyor siz bir donmuş resimle ilişki mi yasadınız? Maddi bi kayıp yoks gerisine sükret o zaman bu saatten sonra.
10 Yorumla
+1 yılYani aslında bu senin kendi kendine yaptığın bir şey.
O kadar uzun süren sanal konuşmamı olur?
Ben biriylr flört ediyorsam vs. 2 hafta içinde buluşmazsan atarım kenara.10 YorumlaAynı durumu bende yaşadım 13 ay çıktık ve bana söylediği herseyin yalan olduğunu öğrendim 1 yol boyunca toparlanmak için kimse ile. iletisim kurmadım kendime odaklandım ve yeni sınırlar çektim en sağlıklı olan da bu bunu atlatmak zor ama bundan ders cikarabilirsin (biri ile konuşurken kimliğinin resmini istiyorum...)
13 Yorumla- +1 yıl
Yok artık okadar da değil kimlik fotoğraf istemek nedir ya
- +1 yıl
🤣🤣🤣 yaniii
Sonuçta sanal Yaşanır biter Bunu böyle kabullenip Ders çıkarmalısın Sanal alemden hiçbir şey olmaz sadece yalan yanlış bilgi aktarımı olur hepsi Bukadar daha fazlası olmaz
10 Yorumla
+1 yılOlan olmuş. Sadece bundan sonra kimseye güvenmemek ve inanmamak duygusunu hayatın boyunca taşıyacaksın bu duyguları sevmeye çalış ki kendi başına hayat mücadelesini ver.
10 Yorumla
+1 yılGündüz kuşağı programları bunu beğendi 😄
Bunu 🧠 kullanın Rabbım bedava vermiş ve her seferinde diyor ki akletmez misiniz?
Valla terebaytlarca veri işleyebilen bir sistem.
Use it !00 YorumlaÇok kötü bir durum keşke görüntülü konuşup sohbet etseydin
En azından bir kahve icseydin buluşup senin adına üzüldüm ve sozleimde Sami miyim hayallerin boşa çıkması çok kötü bir durum
Geçmiş olsun bunda sonraki hayatında her şey gönlün ce olsun00 YorumlaErgenken sanaldan görmeden biriyle konuşmuştum hatta hoşlanmıştım Bir yıl boyunca bir buçuk yıl boyunca sonra o kişinin kız olduğunu öğrendim 😂😂😂 yani benle yazısan an kişi kızmış o zaman 16-17 yaşlarında vardı hayatımı şokunu yaşamıştım sesini duydum mu duymadın mı hiç hatırlamıyorum bile
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 914 cevap paylaştı. Bundan sonra daha temkinli ol, hemen güvenme. Sosyal medyada insanların kolaylıkla yalan söylediklerini acı bir şekilde öğrenmiş oldun 🥺
Kendine çok haksızlık etme, onun sahtekarlığı00 YorumlaOhaa yaaaa ya hadi kandırdın bari 1 ya da 2 gün kandır niye yıllarcadevam ettiriyor ya s*# refsiz
06 Yorumla
Soran+1 yılKandırdığından bir kere bile şüphe etmedim o kadar iyi yalan söyledi ki. Her şeyine inandım
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim unuturum demi yaşadıklaırmı
Soran+1 yılÇok sağolun
+1 yılyıllarca hiç şüphe duyacağın bir şey olmadı mı
buluşmaktan kaçınması vs. gibi
çok dikkatsiz davranmışsın bence10 Yorumla
+1 yılTroll sorudur inş, böyle bir beyinle bu yaşa gelmen mucize olur çünkü.
11 Yorumla
Soran+1 yılYaşım 21 ve sanalda onunla 18 yaşında tanıştım.
+1 yılYa abla küçükte değilsin insan görüntülü arayıp teyit ettirmezmi
12 Yorumla
Soran+1 yılYaşım 21 bu hesabı açarken yanlış girmişim
- +1 yıl
Safsın mübarek
yani bu kadar saflıkta biraz fazla değil mi
12 Yorumla
Soran+1 yılSanalda ilk kez biriyle tanıştım. Nerden bilebilirdim ki
+1 yılİyi misiniz şu an? Konuşmak isterseniz yazın lütfen.
113 Yorumla
Soran+1 yılÇok kötü hissediyorum. Bu olay sabah yaşandı. Hala ağlıyorum
- +1 yıl
Sahte insanlar her yerde. Siz lütfen şu an yeterince ağladığınız. Kendinize gelin ve sakinleşin, kalbiniz ağrıyacak
- +1 yıl
Kötü hissetmeniz normal çünkü aptal bir şerefsize denk gelmişsiniz, aldatılmak ve kandırılmak ne demek çok iyi bilirim, sabahtan beri ağladığınızı dişünüyorum, sakin olun derin derin nefes alın verin, eğer isterseniz duşa girin, bi toplayın üstünüzü başınızı ve zihninizi
Soran+1 yılYaşadıklarımı unutmam lazım. Bugün dedim ki madem her şey yalandı bana gerçekleri söyle ve öyle git dedim. Hiçbir şeyi söylemedi. Yıllarca ilişki yaşadığım, aşık olduğum kişinin adını bile bilmiyorum. Çok kötü bir durum
- +1 yıl
Bakın böyle hissetmeniz çok normal, sadece neden hiç görüntülü vs konuşmadınız? Yani bu noktada hata biraz da sizde fakat yapacak bişey yok, odaklanmanız gereken şey şu an, ne söylenirse söylensin yaşadıklarınız kalacak fakat kendinize çeki düzen vermeniz gerekli hemde şu an, toplayın kendinizi
- +1 yıl
İsmini söylese bile bulacağınızdan ve bu işin peşini kovaşayacağınızdan dolayı korktuğu için söylememiş, bu aşikar. Fakat olayı bence olduğu gibi kapatın ve muhatapınızı komple kesin ki size ulaşmak isteyeceğini varsayıyorum
Soran+1 yılİsmini söylese onu bulurdum. Ama bana hiçbir şey söylemeden gitti. Sürekli yalan söylemiş ya şaka gibi. Hala bile inanmak istemiyorum o kadar profesyonel kandırdı ki beni. Bir kere bile pot kırmadı. Bir insan nasıl kendi ismi yerine başka bir isim kullanır ve o ismi benimser ya
- +1 yıl
Ruh hastası. Bak şu an dan itibaren böyle birşeyin şu an ortaya çıktığı için sevinmelisin ve şükretmelisin. İnan bana daha kötüsü de olabilirdi
Soran+1 yılBeni sevdiğine inanmıştım. Kendimi enayi gibi hissediyorum. Hatta gibisi fazla direkt enayiyim
- +1 yıl
Olabilirsin, yaptığın enayilik olsaydı eğer. Sevgi enayilik değildir, ardına sığınma. Senin suçun değil bu olanlar. Karşıda ki insan bile değil amip. Bu yüzden kendini üzüp helak edemezsin.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim konuşmak iyi geldi
- +1 yıl
İstediğin zaman yazabilirsin, rica ederim. Yeter ki iyi ol
Soran+1 yılÇok sağolun
+1 yılSanaldan kimseye guvenmemeniz gerektigini ne zaman anlicaksiniz bee illa boyle uzulmeniz mi gerekiyo ablam. Gecmis olsun
00 YorumlaYillar sürmesi saçma zaten
1 ayda yüz yüze görüşme
Ya da kimlik bilgisi yoksa
Bitireceksin..00 YorumlaAhahahahahahah benim de başıma geldi berbat bir his üzgünüm ama bu saatten sonrs yapabileceğin bir şey yok
00 Yorumla
+1 yılAy çok kötü ya bu ne? Demek ki yalanlarına sahip olamayacak kadar hem de yaşadığı yer bakımından bile sorumsuz bir insanmış.
00 Yorumla
+1 yılSanal alem hiç güven olmaz. Biraz da senin hatan. En azından dolandırmamış, üzücü olduğu gerçek tabii. Geçmiş olsun.
00 Yorumla
+1 yılResmi bile o değilmiş derken bu kadar konuştunuz bi görntülü konuşamadınız mu tabi sana bahane uydurmuştur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYapay zeka iliskisi olarak düşün ve devam et. ve bunca yıl şana gelmemiş internetten uzaktan devam etmiş uzaktan ayrılmasıda çok normal olmuş yani yaşadığın her şey normal . İstersen yapayz zeka ile devam et. belki biraz yara bandı olur.
00 YorumlaŞok oldum ve çok üzüldüm. Reele taşınmayacak ilişkilerden uzak durmak lazım. Kendi ruh sağlığımız için
00 YorumlaBu hikaye bana tanıdık geldi...
Biraz zamana ihtiyacın var seni çok iyi anlıyorum. Ama yapacak bişey yok güvenmemek lazım sanalda kimseye.00 Yorumla
+1 yılsanaldan kimseyle konuşulmaz.
gerçek hayattan birisiyle tanışmayı dene10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 384 cevap paylaştı.
+1 yılYıllarca flört mü ettin ve hiç buluşmadın mı, en kötü görüntülü dahi konuşmadın mı? Hata sende
10 Yorumla Bence tebrik etmek lazım arkadaşı güzel yalan söylemiş.
10 YorumlaErkeklerin %90 bu zaten görüşmeyeceğin kişiyle konuşmayı çok uzatmamalısın
10 Yorumla
+1 yılSanalda ilişki yapınca çok dikkat etmek gerekiyor.
10 YorumlaEnayilik sende. Sanaldan tanıştığın bir insani kanlı canlı görmeden nasıl bağlandın
10 Yorumla
+1 yılSüleyman soylu ne der..
Ooooh... Oooaaaauuoohh ;)
10 YorumlaYüz yüze gelmeden ona tam güvenmden nasıl inanırsın ki hayret edici
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılMillet tanışalı 2 gün olmadan buluşalım diye ısrar ediyo. Zaman yok diye 1 hafta sonraya atınca uzaklaşıyorlar ya da iletişimi kesiyorlar. Senelerdir buluşmadan konuşmak büyük başarı
00 YorumlaHiç gorusmedigin sanal bir kişi ile neden bağ kurulur ben bunu anlamıyorum
00 Yorumla
+1 yılBu yüzden hiç internetten veya normalden sevgili yapmıyom hiç birine güven olmaz anca işleri eğlence
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 491 cevap paylaştı.
+1 yılYıllardır hiç mi aklına gelmedi bu kadar zamandır konuşuyoruz artık buluşalım diye :D
00 Yorumla
+1 yılTakma kanka tecrübe oldu sana da. Aynısını ben de yaşamıştım
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bu yaşta (yaş aralığın doğruysa) yıllarca kandırılman senin şeyin ıı hatan.😃
Geçmiş olsun.00 Yorumla
+1 yılBabanızın hayrına niye güveniyorsunuz anlamıyorum ki.
00 Yorumlaboş ver en azından sana Bi zararı yok maddi ya da bedenen bunun için üzülme
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl2 yıl boyunca bi kere görüntülü konuşmak istemeyen bi kere buluşmak istemeyen birinden ne bekliyodun tam olarak evlilik teklifi mi?
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır ama her şeyin yalan olduğu aklımın ucun dan geçmezdi. İsmini bile bilmiyorum
Geçmiş olsun insalar reelde bile inanıp güvenemiyor sen sanalda nasıl güvendin
14 Yorumla
Soran+1 yılBana o kadar güven verdi ki. Sahte olduğuna hiç inanmadım
Soran+1 yılSürekli konuşuyorduk telefonda. Sesini ezbere biliyorum. Ama discorddan konuşuyorduk biz. Numaralarımız bile yoktu. O kadar güvendim ki ona
Gizli Üye(18-24)+1 yılAynısı başıma geldi o da gerçek bilgilerini asla paylaşmadan gitti.. burdan tanışmıştım
18 Yorumla
Soran+1 yılnasıl başettin bu durumla berbat hisettiriyor
Cevap sahibi+1 yılBen aslında ona ulaşmaya çalıştım nedenini öğrenmek istedim itiraf etmiş olması bile üzücü yani belli ki onunda nedenleri sorunları vardı ama unutuyorsun
Soran+1 yılbana dedi ki sanalda kimseye güvenmediğim için fake bir profil oluşturdum. Seninle tnıştığımda seni hayatıma bu kadar dahil edebileceğimi bilmeden söyledim o yalanları dedi
Cevap sahibi+1 yılGelse aff eder misin
Soran+1 yılaffederim
Soran+1 yılsen?
Cevap sahibi+1 yılEvet 🙂
Soran+1 yılÇok üzülüyorum ve onu çok özlüyorum aslında sebepleri mantıklı geldi. Sanalda kimseye güvenmediği için her şeyi yalan söylemiş bana. İsim yaş falan ilk tanışınca söylenen şeyler olduğundan sonradan söyleyememiş de. Ama beni 2 yıl kandırmaya devam etmesi, demek ki ona güven vermemişim. giderken bile söylemedi hiçbir şey. İsmini bile bilmediğim biri. Çok üzgünüm ve çok kızgınım
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende sevdiğim kişiye bazı şeyleri yalan aktardim zorundaydım öyle kaldı vicdan azabı çekiyorum
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAma her şey değil karakterim onu sevmem degil
Cevap sahibi+1 yılYaşımı 1yas büyük söylemek zorundaydim 19o çünkü haliyle sınıfımida yalan söylemiş oldum
- İnternet & Teknoloji konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılEn azından sanaldan öyle herkese güvenilmeyeceğinin dersini aldın.
11 Yorumla
Soran+1 yılçok kötü bir yol oldu
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimle tanışacak görüntülü konuşacak ve unutacaksın
10 Yorumla
+1 yılBüyük ihtimalle evliydi ve suçluluk duygusu hissetti. Ona bağlandığını anladığında ise gitti. Geçmiş olsun o kadar süre boyunca hiç mi görüntülü konuşmadınız pisi pisine gitmişsin sende
10 Yorumla- Devamını Gör (69)
Devamını Gör(114)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Sanal alemde feci kandırıldım, her şeyi yalanmış. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer