Evde aşırı miktarda ekran başında vakit geçiriyorum, bu yüzden dışarıdayken hücresel veriyi kapatırım. Daima bir robot gibi olmamak için bu önemlidir. ışarıda zaman geçirirken cep telefonunu bırakmak ve doğal çevreyi deneyimlemek önemlidir.
Aşırı ekran zamanı sadece ruh sağlığınızı olumsuz etkilemekle kalmaz, aynı zamanda çevrenizde olan biteni kaçırmanıza da neden olabilir. Dışarıda olmak, doğayla etkileşimde bulunmak ve yeni deneyimler yaşamak, zihinsel ve duygusal refahınızı artırabilir. Bu nedenle, cep telefonunu kapatmak veya en azından hücresel veriyi kapatmak, gerçek dünyayla bağlantı kurmanıza ve daha bilinçli bir şekilde yaşamanıza yardımcı olabilir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
bilgisayarda takılırım ki her zaman yalnızım zaten
Hayir yalnizkende evde evde creatief olurum.
ya da kopegimi gezdiririm.
Yani, çoğu zaman böyle oluyor. Zaten yalnızkan başka yapabilceğim bir aktivitem pek yok gibiii.
Başka şeyler de yaparım
Takip edermisin
hyr
Emcüklemek istemiştim
Genelde müzik dinliyorum
Genelde bisiklet kullanan biri olduğum için çok ilgilenmiyorum knk
Hayir