Yalnız olduğunuzda hep cep telefonunuzla mi ilgilenirsiniz?

Evde aşırı miktarda ekran başında vakit geçiriyorum, bu yüzden dışarıdayken hücresel veriyi kapatırım. Daima bir robot gibi olmamak için bu önemlidir. ışarıda zaman geçirirken cep telefonunu bırakmak ve doğal çevreyi deneyimlemek önemlidir.

Aşırı ekran zamanı sadece ruh sağlığınızı olumsuz etkilemekle kalmaz, aynı zamanda çevrenizde olan biteni kaçırmanıza da neden olabilir. Dışarıda olmak, doğayla etkileşimde bulunmak ve yeni deneyimler yaşamak, zihinsel ve duygusal refahınızı artırabilir. Bu nedenle, cep telefonunu kapatmak veya en azından hücresel veriyi kapatmak, gerçek dünyayla bağlantı kurmanıza ve daha bilinçli bir şekilde yaşamanıza yardımcı olabilir.

Yalnız olduğunuzda hep cep telefonunuzla mi ilgilenirsiniz?
Cevapla