İnternet & Teknoloji Telefonunuz yanınızda yokken rahat vakit geçirebiliyor musunuz? motherof2 Takip Et Xper 5 Yaş: 46 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Telefonunuz yanınızda yokken rahat vakit geçirebiliyor musunuz? Yoksa aklınız hep telefonunuzda mı kalıyor? Telefonunuz yanınızda yokken rahat vakit geçirebiliyor musunuz? Cevapla Telefon Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
Cellincall_21 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Daha fazla sosyalleştiğim kesin. Mesela arkadaşlarımlayken çantamdam çıkarmıyorum telefonumu. 0 0 Yorumla
ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl Cüzdan olmasa vakit geçiyor da telefon olmayınca olmuyor. 😃 Bütün işlerimi telefondan hallediyorum. 0 0 Yorumla
sonsuzlukalp Takip Et Xper 6 Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Rahat vakin geçiremiyorum ya başka birinin eline geçerse diye :) 0 0 Yorumla
FrankM Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl Yanımdaysa hiç unutmam, yanımda değilse hiç aklıma gelmez. Öyle bir ilişkimiz var telefon ile. 0 0 Yorumla
THEeWAFFLEe Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Sevdiğim insanlar yanımdaysa hiç önemi yok olmasa da olur 0 0 Yorumla
dynamiteee Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Evet telefonum yanımda yokken daha rahatım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Daha fazla sosyalleştiğim kesin. Mesela arkadaşlarımlayken çantamdam çıkarmıyorum telefonumu.
Cüzdan olmasa vakit geçiyor da telefon olmayınca olmuyor. 😃 Bütün işlerimi telefondan hallediyorum.
Rahat vakin geçiremiyorum ya başka birinin eline geçerse diye :)
Yanımdaysa hiç unutmam, yanımda değilse hiç aklıma gelmez. Öyle bir ilişkimiz var telefon ile.
Sevdiğim insanlar yanımdaysa hiç önemi yok olmasa da olur
Evet telefonum yanımda yokken daha rahatım
İş dışında telefonu kullanmıyorum
Yanımda olmalı rahat edemem
yok ciddi bağımlı olduk :(
Evet geçiriyorum
Evet