
Sizce bu güzel bir teknoloji mi yoksa güzel olduğu kadar tehlikeli mi?

Sizce bu güzel bir teknoloji mi yoksa güzel olduğu kadar tehlikeli mi?
Telefonlar da bulunan diğer tanıma ve tespit yazılımları hakkında o kadar fazla bilgiye sahibim ki, yüz tanıma sistemi devede kulak kalıyor walla :) yani önemsiz bir mevzu
Tehlikeli ya. Aman ne yapayım ben şifresiz geçinip gidiyorum tehlike yok
Vay vay şaşırdım ben sende de vardır demiştim 😂
Teşekkür ederim 💫
Kullanmıyorum ben parmak izi ve kilit deseni kullanıyorum.
Cevap
6Cevap
Oldukça yararlı bir uygulama ama banka işlemlerinde kullanmamak gerekir gadası
Bence güzel bir özellik
En iyisi parmak izi. Yüz tanımayı kullanmayı bıraktım
Güvenlik açısından iyi. Lakin bunlar hep dışarıya ( yazılım sahibine) gittiği için hayati güvenlik açısından sıkıntı.
Kullanmıyorum, gerekli bulmuyorum. ama iyi ve tehlikeli elbette.
Bence mantıklı
Güzel ya şifreyle uğraşmıyor insan 😇
Güzel olduğu kadar tehlikleri
Hiç kullanmadım şimdiye dek
bencede çok yararlı bir şey
Kullanmıyorum gereksiz
Tehlikeli
Bnde yok
Gereksiz bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?