İçimden sanaldan kimseyle konuşmak gelmiyor. İyi mi yapıyorum?

Cok sıkıci geliyor yeni birini tanimak felan
Evlilik icinde nasil olacak hic bilmiyorum😪

İçimden sanaldan kimseyle konuşmak gelmiyor. İyi mi yapıyorum?
Cevapla