
İlkler hiç bir zaman unutulmaz. Sizin ilk telefonunuz neydi ve neden onu seçmiştiniz?

İlkler hiç bir zaman unutulmaz. Sizin ilk telefonunuz neydi ve neden onu seçmiştiniz?
Bana telefon geç alındı, telefondan önce laptop almışlardı uzun yıllar onu kullandım, ilk telefonum samsung klavyeli bişeydi, o zamanlar 0. facebook vardı sanırım fotolar açılmadan internetsiz giriyoduk fba 😄
3310 du ya17 yasnda almistm babamdan gizli kullaniyordm
Efsane telefon 😇
Sorma anısı bile var
Aaa ne merak ettim 😇
Arkadaşım telefonla okula gittigim ilk gün telefonumu çalmıştı
Haydaaa çok kötü olmuş 🙄
Sorma hc beklemiodm bn şok okulun ilk günü hemd koşa koşa okula telefon çalmaya gelmiş mal
Neyse ki yakalanmış anlaşılan 😂
Bn anladm zaten baktm bnden kacirio bı arkadaşima dedim o bakim edim dedik gene kacirio mecbur idareye haber verdk yoksa alamicaktk
Güzel bir anı olmuş sana şimdi bak 😇
Yani smdi öyle . O zaman öyle dgldi pek 😄😄
Haklısın o zaman zor olur 😂
Bayag hemd 😄
Eig icn teşekkürler 🦋
Hakkında teşekkür ederim güzel yanıtın için 😇
14 olması lazım kumbaradaki parayla almıştım
14 ne kız
Neydi peki 😂
Cevap
20Cevap
Nokia N-gage idi. Hatırlamıyorum 2004 yılı olsa gerek.
ilk telefonumu 2015 de aldım 15 yaşındayken. Huawei
Liseye geçince a51 hala aynı bozulana kadar devam 😅
İyi dayanmış 😇
Sayemde agaha
Babaannem almışdı doğum günüme 16 yaşımda Nokia pink kaydırılan modeli hatırlamıyorum.
Güzeldi o telefon ya hatırladım 😇
Ilk tlf 17 yaşında okul bittikten sonra mezun olunca almıştım markası da Samsung evet ilkler unutulmaz
İlk telefinumu 11 yaşında aldım ve markası reder di 🤦🏻♀️
14 yaşındaydım. İkinci el Samsung Galaxy Duos kullanmıştım kısa bir süre.
İlk okul 5 galiba tam hatırlamıyorum babamın t18s ve t28 i vardı eskileri kullandım liseye kadar
Yaşımı hatırlamıyorum, lise 1 de Motorola'm vardı.
LG markaydı,15 yaşında babam almıştı. Kamerasızdı.
Taksitle almıştık star gaztesimiydi neydi Motorola antenli bi şeydi
7. Sınıfa gidiyordum yaz tatili yaklaşmıştı o zamanlar akıllı telefonlar yeni cikiyordu yaygın değildi bi tane Samsung dokunmatik almıştım 300 liraya android değildi dokunmatik zor işliyordu tırnakla felan 😁
10 yasindaydim ve Wiko diye bir markaydi.
İlk kez duydum 🙄
Evet 😅 tipi falan hala aklimdadir ama.
Bakayım bi ona merak ettim 😂😂
Peki 🤷♀️
23 yasindaydim 33.10du
Ah ah ne güzeldi o
Aynn😊
Sekizinci sınıfta (Allah rahmet eylesin.) dedem Nokia 11 10 almıştı.
10. sınıfta Samsung Galaxy Ace GT-S5830 du ikinci el ucuz diye almıştım.
14 yasındayken abimin eski telefonu bana gecmisti iphone 7 di
14 yaşımda, Nokiaydı ilk
15 yaşında iphone 6 pls
10 yaşındaydım. Markasını hatırlamıyorum.
Nokia yaşım 12 felandi
14 yaş sanırım. Daha eski de olabilir. Nokia 3310
16 olması lazım. Samsung idi...
16 yaşında Samsung idi sanırım
Samsung. 14-15 yaslarinda annem almisti.
14 yaşımda
iPhone 6 uzay grisi rengi
2019 da abim bana aldı ve hala kullanıyorum
13-14 yaşlarımdaydım nokiaydı
General Mobile GM 8 go 2018 19 Eylül
14 yaşında 2100 almıştı babam sarı bişi 😅
15, Nokia 3120 Classic
9. sınıfa geçerken almıştım Huawei
8. sınıfta gm discovery
Sanmsung ve 10 11 yaşındayken olmuştu
14 yasimda. Sony ydi galiba 😂
16 yaşimda "nokia"
Ne telefondu be 😂
Oyunları vardi güzel. d
Yılan 😂😂
Yılan ve basket oynu🤣
Aaa evet baskette vardı 😂
Vesteldi ya ahshdjfjf
ilk okulda yasi hatirlamiyorum
16 da sagem di
Ortaokulda nokia 3310'du.
Lise 3'te :d Nokia lumia 630 dhrjrj
11 yaşımda samsung galaxy a54
15 yaşında
Değil ya 14 yaşında
13 Samsung
Samsun e 250 14 yas
Nokia 2600 ama yaşımı hatırlamıyorum
13 yaşımda
15 LG
Sene 2013
Samsung Galaxy S 4
15 yaşında galaxy s3
7. sınıfa giderken samsung almıştık
16 yaşında iPhone 4s
2017
15 kaçak redmi
16falandı
14 yas
9 yasinda nokia
General Mobile 12
20imdee للأسف
Markası neydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?