İnternet & Teknoloji İlk telefonunuzu kaç yaşında aldınız ve markası neydi? fernandosucree Takip Et Yoda Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Önce birkaç damla yaaaaş gözlerimden süzüüüldühayatın bu döneminden sonrası sarmadı. 2008-2009 unutanın kalbi kurusun … :( İlk telefonunuzu kaç yaşında aldınız ve markası neydi? Cevapla Marka Soruları Telefon Soruları Beğen Paylaş Takip Et
nolifer Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl 8-9 yaşındayken annemin nokiasını sahiplenmiştim, bana verip kendisine yenisini almak zorunda kalmıştı djspfl 1 1 Yorumla fernandosucree +1 yıl Genelde öyle oluyor doğal kdkdodo Yorumla
TheCeketli Takip Et Master Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 821 cevap paylaştı. Lise birinci sınıfta annemin eski telefonunu almıştım Samsung S-5620 model bir abanmatik telefondu. 1 0 Yorumla
Donjuan1psikopat Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 94% +1 yıl 2005 ya da 2006 idi sanırım, Nokia 2100 olması lazm 1 0 Yorumla
merutna Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl 2008 yılı, döneminin en efsane telefonlarından Samsung e-250 1 3 Yorumla fernandosucree +1 yıl Oooo harbiden güzeldi bir nesil onu kullandı Yorumla merutna +1 yıl Kızağını oynamaktan yalama olurdu ne günlerdi be Yorumla fernandosucree +1 yıl Yapma yapma valla ağlıycam :( Yorumla
elifdefneozkaya Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 85% +1 yıl 11 yaşında babam bana j2 almıştı ilk telefonum 😂 1 1 Yorumla fernandosucree +1 yıl Sen dokunmatik döneme denk gelmişsin ya ooo bizim zamanımızda kızaklılar modaydı dkdkkd Yorumla
Gökhandiyorlarr Takip Et Xper 7 Yaş: 71 , eic 100% +1 yıl Liseye gıderken babam almıştı. Ericsson 688 dı 1 2 Yorumla fernandosucree +1 yıl Sonra sonyle birleşip walkman telefon çıkarmışlardı Yorumla Gökhandiyorlarr +1 yıl Aynen w810i modelını kullanmıştım da zamanın en güzel cıhazlarıydı walkman telefonlar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
8-9 yaşındayken annemin nokiasını sahiplenmiştim, bana verip kendisine yenisini almak zorunda kalmıştı djspfl
Genelde öyle oluyor doğal kdkdodo
Lise birinci sınıfta annemin eski telefonunu almıştım Samsung S-5620 model bir abanmatik telefondu.
2005 ya da 2006 idi sanırım, Nokia 2100 olması lazm
2008 yılı, döneminin en efsane telefonlarından Samsung e-250
Oooo harbiden güzeldi bir nesil onu kullandı
Kızağını oynamaktan yalama olurdu ne günlerdi be
Yapma yapma valla ağlıycam :(
11 yaşında babam bana j2 almıştı ilk telefonum 😂
Sen dokunmatik döneme denk gelmişsin ya ooo bizim zamanımızda kızaklılar modaydı dkdkkd
Liseye gıderken babam almıştı. Ericsson 688 dı
Sonra sonyle birleşip walkman telefon çıkarmışlardı
Aynen w810i modelını kullanmıştım da zamanın en güzel cıhazlarıydı walkman telefonlar
2013 sanırım blackberry olabilir
19 yaşımda aldım 1018 antenli
Ilk telefonum kapaklı bi telefondu
15 yaşında galaxy s4
Hep vardı