Ben paylaşma taraftarıyım eğer ki ciddi düşünüyorsam tabi
eğer ki paylaşmıyorsa sevgilim benden ve ilişkimizden emin değildir yanlış mıyım?
Ben paylaşma taraftarıyım eğer ki ciddi düşünüyorsam tabi
eğer ki paylaşmıyorsa sevgilim benden ve ilişkimizden emin değildir yanlış mıyım?
Ciddi olsa ne olacak ki, ciddiyete binince ayrılmayacağının garantisi de yok. Fakat belirli şeyler rayına oturmadan, birkaç zaman geçmeden paylaşmama taraftarıyım.
Ne kadar zaman?
5 ay kadar
Resmileşmeden paylaşmıyor çoğu kişi
Cevap
14Cevap
Tek paylaşacağım şey nikah davetiyesi olur. Bir şey ispatlamak için yaşamıyoruz hayatı.
kişiye göre değişir bu gizleyip nazara gelmesini istemeyende var açıklayanda
Peki ya öncekinde açıklayıp sende gizliyorsa 🤕
Buna eminmisin
Evet çünkü intasına girdiğimde arkadaşlarıyla konuşmaları gördüm tebrik etmişler falan kendisi de inkar etmiyor zaten artık yapmayacağını söylüyor kırıcı açıkcası aileler biliyor ama öncekini yayınlayıp bana böyle yapması soğutuyor
Bas tekmeyi gitsin yazmam bile madem bi başkası varsa
Başkası yok ya önceki ide paylaşmış bana yapmıyor
Anladım peki sen ne kadar süredir birliktesin
Bir yıl oldu nerdeyse
Uzun bi süre gizlemesi düşündürücü aranızda bişey geçti mi
Hayır ama aileler biliyor ilişkimiz olduğunu
Aileler biliyorsa bence yeterli fazlasının bilmesine gerek yok en fazla yakın samimi arkadaş
Ama sen herkesin görmesini bilmesini istiyorsun doğal bişey
Bende istiyorum sevdiğim insanla fotoğraf paylaşmak anılarımızı toplamak yanlış bir şey yok ki bunda ama nazar falan filan demesi dalga geçer gibi ne bilim
Omu diyor nazar değer diye yani bilmiyorum sende kendince haklısın oda kendince haklı ama iki taraf için hak veriyorum bu zamana kadar seninle birlikte olması bencede iyiye işarettir tabi kendisini tanımadığım için
Ya daha önce yapmamış olsaydı bu kadar kafaya takmazdım sözde ciddi düşünüyorsun sevdiğini söylüyorsun neden beni gizliyorsun beni kıran şey bu sevdiğini biliyorum ama ilişkimiz için bir şey yapmıyor
Emin ol çok iyi anlıyorum seni ya katlanmak zorundasın ya bitirmek ama bu kadar zaman bitirmek saçma olur ve birbirinizden eminseniz sen haklısın
İşte haklı olmak bir şeye yaramıyor maalesef 🙂 ama teşekkür ederim
Bende aksine hicbir sekilde paylasmam. Kimsenin gormesine gerek yok
Böyle düşünüyorsan hepsinde aynı şeyi uygularsın ama demi paylaşıp paylaşıp da istemiyorum demek saçma
orada haklisin evet. Benim dusuncem kiskanclik diyelim. Ama dedigin gibi daha once paylasip sonrasinda yan ciziyorsa baska bir sorun var demektir.
Nazar olur diyor öncesinde inanmıyormuş artık paylaşmam diyor komik yani aileler biliyor ama hala emin olmadığını düşünüyorum yoksa oaylaşırdı 🥲 ve bu çok kırıcı
Yab bi dur hemen. Kadinlar niye boylesiniz? Hemen her seyin altinda bir seyler arayip olayi icinden cikamaz hale getirmeye calisiyorsunuz. Adam belki dogru soyluyor bel ki kiskaniyor bel ki nazardan korkuyor.
Her insan mutluluğunu paylaşmak ister bu böyledir başkasına yağmur olup bana damlamıyorsa istemediğindendir çünkü kimse kolay kolay değişmez 🥹
Dur mendil vereyim bari :) amma abarttin haaa boyle yapip adami kendinden sogutma
Böyle yaptığı için ben soğuyorum 😕
Yaslar kac
26-24
Trip atacak yasi da gecmissiniz ama. Vala ne yapiyorsan yap. Benden bu kadar. Acim zaten.
Kusura bakmayın wdjddjdjdjdj
Yok ya ne kusuru. Sadece seni yoramayacagimin farkina vardim ;)
4 yıllık sevgilimi bile paylasmamistim. Bence gerek yok
Hemen paylaşmam en azından birkaç ay geçmeli bence, 1 sene dolmadan da aileme söylemem
Sevdiğinin fotoğrafını paylaşacak kadar geniş ve gevşek değilim
Ciddi bir şey düşünmüyorsam zaten sevgili olmam. Paylaşmayan adamla da olmam
Paylaşacağım bu defa
Niye bu defa
Geçmiş ilişkilerimi paylaşmadım yenisini paylaşacağım
Aynen bende böyle düşünüyorum
Ne düşünüyorsun
Kesin ya evet
Ama bu yaptığını unutmam istese de paylaşmicam
Nasıl yani
Yok at demedim zaten istese atar sadece neden gizlediğini sordum
Teşekkür ederim sizin içinde öyle
paylaşırım ama takılmalıksa paylaşmam
Doğru söylüyorsun ama bı o kadarda nazar değer
Ben mahremimi paylasmam
Sevgilin mahremin değil
Sevgilimde olsa niye herkes görsün benim sevgilim olmaz sevdiğim olur onuda helalim yaparım bizim gönül eglendirme ile işimiz yok
Siz ne işle mesgulsunzu profilde gordumde
Güvenlik görevlisiyim
Ne güzel bende emniyet mensubuyum
Profilde dis mi ağız mi değişik bir şey var o ney
Kafatası anatomisi
Ufff
Gizlerin ciddi bir şey olmandan
Neden
Nazara inanırım her sey resmiye dökülsün öyle.
Ama daha önce yaptığın bir şey
Daha önce yaptığım bir sey yok.
Paylasiriiimm kendimizden eminsek no problem
Olması gereken bu evet
Doğrusun
paylaşmadan ilişki olmazki
Doğru söylüyosun
Ben paylaşmam.
Pek paylaşmam baba tarafı akrabalar sağolsun
Paylasirim
Paylaşmam normaldede çok paylaşım yapmadığım için
Paylasmam tabiki
Niye kız
Yüzük olana kadar mı yani
Bırak azı hiç paylaşmıyor 😕
Hayır paylaşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?