İnternet & Teknoloji Birisi benim fotoğraf ve videolarımı izinsiz bir şekilde yaydı, ne yapabilirim? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl 22 sene hapis cezası aldı Güncellemeler+1 yıl İşte bu Birisi benim fotoğraf ve videolarımı izinsiz bir şekilde yaydı, ne yapabilirim? Cevapla Fotoğraf Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u tenedos Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. savcılığa gidip suç duyurusunda bulunabilirsin 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Ne kadar ceza alır ve Hapis cezası alır mı Yorumla u tenedos +1 yıl büyük ihtimalle ilk duruşmada asarlar Yorumla
bsrtpl Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 805 cevap paylaştı. şikayetçi olabilirsin 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Ne ceza alır Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Şikayet et, tazminat alırsın 1 14 Yorumla Soran +1 yıl Cipl*k videolarım var baya hapis cezası yok mu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Teşhircilikten hapis alabilir. Kız mı bu kişi? Yorumla Soran +1 yıl Evet kız Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen ona kendi isteğinle attıysan sadece para cezası alır. Yorumla Soran +1 yıl Hayır evime kamera koyup gizli kamera çekim yapmış Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ooo o zaman işin içine "özel hayatın gizliliğini ihlal etme, şantaj, teşhircilik"gibi suçlar girer. Eğer gizli kamera konup, çekildiğini ispatlarsan hapse girme olasılığı çok yüksek. Yorumla Soran +1 yıl İspatlandı zaten mahkeme haftaya kaç yıl hapis alır ve ben şimdi bu ifsam yayıldı nasıl insan içine çıkacağım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Nasıl insan içine çıkacağını ben bilmem. Avukat tutmadın mı?O bilir ne kadar ceza alacağını. Yorumla Soran +1 yıl Tuttum oda 10-15 yıl yatar diyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 10-15 yıl çok gibi ama bilmiyorum artık. Bir de evine girip nasıl gizli kamera koymuş anlamadım Yorumla Soran +1 yıl Ben evde değilken girmiş kamera yerleştirip çıkmış Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne ara 22 sene hapis cezası aldı?Haftaya değil miydi mahkeme? Yorumla Soran +1 yıl Troll soru kardeş takma ama aynısını yaşayan birisi vardı bir tanıdık onun mahkemesi 22 yılla sonuçlandı hala içeride 9 yıldır Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hımm kesin erkektir Yorumla
orkob17 Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 445 cevap paylaştı. Savcılığa git dava açılır 1 0 Yorumla
biradettubaa Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Nasıl aldı peki 1 1 Yorumla Soran +1 yıl yukardan torpili vardı ve Zaten normalde de en az 10 yıl ama torpil olunca arttı Yorumla
Cerennn20 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Oha ciddi olazmazsın 22 sene mi 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Evet olay 7 sene önce yaşandı Yorumla
Sanarkıl Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl kişi belliyse şikayette bulun 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Belli ne ceza alır Yorumla Sanarkıl +1 yıl cezasını bilemem, git emniyet siber suç bu büyük cezası var Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 443 cevap paylaştı. Savcılık kanka 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,3b cevap paylaştı. Şikayet Et 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
savcılığa gidip suç duyurusunda bulunabilirsin
Ne kadar ceza alır ve Hapis cezası alır mı
büyük ihtimalle ilk duruşmada asarlar
şikayetçi olabilirsin
Ne ceza alır
Şikayet et, tazminat alırsın
Cipl*k videolarım var baya hapis cezası yok mu
Teşhircilikten hapis alabilir. Kız mı bu kişi?
Evet kız
Sen ona kendi isteğinle attıysan sadece para cezası alır.
Hayır evime kamera koyup gizli kamera çekim yapmış
ooo o zaman işin içine "özel hayatın gizliliğini ihlal etme, şantaj, teşhircilik"
gibi suçlar girer. Eğer gizli kamera konup, çekildiğini ispatlarsan hapse girme olasılığı çok yüksek.
İspatlandı zaten mahkeme haftaya kaç yıl hapis alır ve ben şimdi bu ifsam yayıldı nasıl insan içine çıkacağım
Nasıl insan içine çıkacağını ben bilmem. Avukat tutmadın mı?
O bilir ne kadar ceza alacağını.
Tuttum oda 10-15 yıl yatar diyor
10-15 yıl çok gibi ama bilmiyorum artık. Bir de evine girip nasıl gizli kamera koymuş anlamadım
Ben evde değilken girmiş kamera yerleştirip çıkmış
Ne ara 22 sene hapis cezası aldı?
Haftaya değil miydi mahkeme?
Troll soru kardeş takma ama aynısını yaşayan birisi vardı bir tanıdık onun mahkemesi 22 yılla sonuçlandı hala içeride 9 yıldır
Hımm kesin erkektir
Savcılığa git dava açılır
Nasıl aldı peki
yukardan torpili vardı ve Zaten normalde de en az 10 yıl ama torpil olunca arttı
Oha ciddi olazmazsın 22 sene mi
Evet olay 7 sene önce yaşandı
kişi belliyse şikayette bulun
Belli ne ceza alır
cezasını bilemem, git emniyet siber suç bu büyük cezası var
Polise git dava et sikayette bulun
Bayaa ceza alır korksun onu sana yapan.
oha milleti öldürseler bu kadar almıyolar
Savcılık kanka
Şikayet Et