Google android yazılımı ile mevcut. Ben ise Google üretimi bir Android cihaz kullanıyorum. Çok stabil. Peki sizde durum nedir?

Google android yazılımı ile mevcut. Ben ise Google üretimi bir Android cihaz kullanıyorum. Çok stabil. Peki sizde durum nedir?

Ekran Çözünürlüğü işlemci performansı kamera Tasarım Kısacası herşeyinden Memnunum Fazlasıyla Tek Batarya dan memnun değilim Şarjı Su gibi içiyor Samsung Galaxy S10 telefonum
Ekran boyutu , çözünürlüğü ve malzeme kalitesi
Himm, model ne
iPhone 11 pro
Depolama
Model ne ki
C21 pro
Bu kadar kısa sürede beklemiyordum teşekkürler 🤗
Cevap
4Cevap
Genel olarak aldığım bin pişman olduğum tek telefon diyebilirim hayırlıysa kırılsa da yeni alsam
Aa model ne 😂
Samsung a33
Özelliklerine baktım da o kadar kötü özelliklere sahip değilmiş ama kullanıcıdan kullanıcıya göre de değişir
Sesi az çıkıyor uygulamalar 2 3 saniye sonra açılıyor çok ısınıyor
Tek. guzel yani güzel. foto cekiyor
Performanslı olması
Yavaş çalışan bir telefon beni deli eder
Profesyonel kamera modu olduğı için memnunum.
ios siri olmasindan memnunum
iPhone abi yea
Isimi cok kolaylastiriyor
Mesela hangi özelliği
Hiç bir özelliği işe başlasam değiştireceğim
Model ne
Alooo desin yetio bana
Çok mantıklı
Dimi gõzum yok hic
Cihaz modelin ne çok merak ediyorum şu an
Zarif görünümü ve hızlı olması
Şarj ömrü uzun
Aksiyon butonu var istedigim herseyi atabiliyorum ve surekli elimde oldugu halde hic ısinmiyo işlem hızzı cok iyi
Model ne öyle, merak ettim çok
Iphone 15 pro max
Sen de var ya 😅 zaten en yüksek cihazlardan kullanıyorsun. Bırak da iyi bi cihaz olsun
Ekrandan onarmak izi okuyucu
Idare etmesinden ve kirilmamasindan memnunum
Siri
Kamera
Hızlı olması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?